Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: 5 om dagen. Frukt- og salatilbud på HW-LAN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Druer er ikke et bra forslag, mange fiser av de, og da blir det en stank inne i lokalet

6275953[/snapback]

Det gjør dem da uansett?

6275966[/snapback]

Ja, en fis innimellom kommer automatisk av et menneske, det er ikke noe man kan stoppe ved ikke å spise druer :D

Lenke til kommentar
Druer er ikke et bra forslag, mange fiser av de, og da blir det en stank inne i lokalet

6275953[/snapback]

Det gjør dem da uansett?

6275966[/snapback]

Ja, en fis innimellom kommer automatisk av et menneske, det er ikke noe man kan stoppe ved ikke å spise druer :D

6276780[/snapback]

Dette har du mange erfaringer med? :p

Lenke til kommentar

6275953[/snapback]

Det gjør dem da uansett?

6275966[/snapback]

6276780[/snapback]

Dette har du mange erfaringer med? :p

6277112[/snapback]

Ja. Det er en spesiell person jeg tenker på. Nemlig Jørgen i klassen. Han klarer å fise på en kopp med te :D

Lenke til kommentar
På de fleste lanene jeg har vært på blir jeg såpass lei av godteri og fastfood at det kunne vært godt med litt frukt, bra tiltak :)

6291285[/snapback]

Du sier noe. Jeg er egentlig også drittlei godteri og fast food, men egentlig så har jeg ikke spist noe av det i det siste når jeg tenker meg om. Men frukt og salater ville jeg kjøpt mye av hvis det hadde vært et tilbud.

Lenke til kommentar
På de fleste lanene jeg har vært på blir jeg såpass lei av godteri og fastfood at det kunne vært godt med litt frukt, bra tiltak :)

6291285[/snapback]

Du sier noe. Jeg er egentlig også drittlei godteri og fast food, men egentlig så har jeg ikke spist noe av det i det siste når jeg tenker meg om. Men frukt og salater ville jeg kjøpt mye av hvis det hadde vært et tilbud.

6291342[/snapback]

På de småe lanene vi har hatt, har jeg blitt passe lei av pizza, godteri og brus, og jeg tror baguett, frukt og juice salg hadde vært ypperlig!

Lenke til kommentar

Grove runstykker / bagueter med ost, skinke, paprika, agurk osv osv.

Epler, pærer, bananer, appelsiner, druer osv

Melk, juice (type uten tilsettninger og ikke fra konsentrat), vann?!

Mmmmm, hvem er ikke enig at dette slår snop og papp-pizza any time? :thumbup:

Endret av magnuslar
Lenke til kommentar
Grove runstykker / bagueter med ost, skinke, paprika, agurk osv osv.

Epler, pærer, bananer, appelsiner, druer osv

Melk, juice (type uten tilsettninger og ikke fra konsentrat), vann?!

Mmmmm, hvem er ikke enig at dette slår snop og papp-pizza any time?  :thumbup:

6292826[/snapback]

Jeg er. Fikk lyst på baguett nå :D

Lenke til kommentar
Dette er uten tvil et meget godt forslag. Det hadde vært gøy hvis vi kunne fått noen til å sponse oss med gratis frukt. Fører dette opp på min to do-liste. :)

6272171[/snapback]

Evt. 10 kroner for en liten kurv med en halv banan, noen eple-båter, druer og rosiner elns? :)
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Sist tromsølan jeg var på, så hadde de salat med kylling osv, det var VELDIG populær og alt ble solgt vekk iløpet av ett par dager. Kylling salat er et must på et lan, både godt og sunt.

Jeg spiser heller en kylling salat enn en sjokolade.

Endret av StIFfmasT
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...