Khalifen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 La HW.no skifte inntrykket til tusenvis av nordmenn at LAN-gjengere bare spiser godteri og drikker brus. Jeg synes at HW.no burde gjennomføre et "5 om dagen"-tilbud. Da til priser som ikke skremmer en bort. Skaffe avtale med Bama? Det er god reklame for dem ("Vi på Bama støtter sunne nerder!") og HW.no vil få glade og sunne nerder de og. Kanskje så kan noen i crewet gå rundt å tilby frukt til folk rundt på rekkene? Det må jo ikke være ren frukt eller salat etc. Det kan jo være mikser av alt. F.eks: Fruktsalat med eple, appelsin, ananas, sitron, druer (jordbær, mango, melon, papaya osv.?) Kylling og pastasalat? Grønn salat, mais, agurk, løk, pasta, kylling, tomat, paprika, purre osv. Og selvfølgelig et godt utvalg med epler, banan, pære osv. avhengig av sesong. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Eneste måten å få oss til å spise dette er vel hvis det er gratis? EDIT: Men godt forslag, det skal være sikkert. Endret 6. juni 2006 av datating Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 bra forslag! digg med litt frukt inniblant druer Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Absolutt ikke et dumt forslag. Men dette må vel sluttproduseres i hallen, og da må noen gjøre det. Tror det har vært et tema internt som enda lekes med. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tror det har vært et tema internt som enda lekes med. 6252341[/snapback] Høres morosamt ut. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Salatene kunne kanskje kostet, men løs frukt kunne godt vert gratis Støtter dette! Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratis epler ol. hadde vært digg. Har heller ikke noe imot at det kan koste et par kroner, men under butikkpris Lenke til kommentar
theoddone Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg stemmer for sterke proteiner. Mulighet til å kjøpe tunfisk hadde vært fantastisk, lukten får vi leve med. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Støtter dette. Vil heller betale 30kr for en god kyllingsalat eller en annen salat enn å bruke 30 kr på en lusen burger. Frukt yay. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Epler er faktisk overaskende godt på lan.. Høres rart ut.. men er faktisk sant =D Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bama elns stilte jo med frukt på TG06, gjorde de ikke? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Skulle jeg ha dratt på LANet deres, hadde jeg vært veldig for dette forslaget! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bama elns stilte jo med frukt på TG06, gjorde de ikke? 6264463[/snapback] Fikk ikke jeg med meg.. bare at det var gratis 24-melk :/ Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bama elns stilte jo med frukt på TG06, gjorde de ikke? 6264463[/snapback] Fikk ikke jeg med meg.. bare at det var gratis 24-melk :/ 6264466[/snapback] Ærk, ikke nevn det da. Fikk det ikke med meg før det var for sent Men jeg er temmelig sikker på at jeg så en kartong bananer eller noe. Ikke gratis da. Men det øker sjangsen for å få en frukt-sponsor Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har altid med meg eks gullerøtter på LAN jeg! hadde vært digg meg epler og bananer også. Syns det var ett godt forslag Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det var et veldig godt forslag. Synes de som er arrangerer dette burde tenke over det, og kanskje t.o.m innføre tilbuet til besøkende. Frukt og grønt er em god ting, når man gjør noe så usunt som å sitte inne å spille i 5 dager. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Dette er uten tvil et meget godt forslag. Det hadde vært gøy hvis vi kunne fått noen til å sponse oss med gratis frukt. Fører dette opp på min to do-liste. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Dette er uten tvil et meget godt forslag. Det hadde vært gøy hvis vi kunne fått noen til å sponse oss med gratis frukt. Fører dette opp på min to do-liste. 6272171[/snapback] Det er bra. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 synes selv frukt er bra det, men jeg som alle andre nerder lever av snop >_< spesiellt på lan >_< ^^ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Druer er ikke et bra forslag, mange fiser av de, og da blir det en stank inne i lokalet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg