Gå til innhold

HW-Lan 06: 5 om dagen. Frukt- og salatilbud på HW-LAN?

Anbefalte innlegg

La HW.no skifte inntrykket til tusenvis av nordmenn at LAN-gjengere bare spiser godteri og drikker brus. Jeg synes at HW.no burde gjennomføre et "5 om dagen"-tilbud. Da til priser som ikke skremmer en bort. Skaffe avtale med Bama? Det er god reklame for dem ("Vi på Bama støtter sunne nerder!") og HW.no vil få glade og sunne nerder de og. Kanskje så kan noen i crewet gå rundt å tilby frukt til folk rundt på rekkene? Det må jo ikke være ren frukt eller salat etc. Det kan jo være mikser av alt.

F.eks: Fruktsalat med eple, appelsin, ananas, sitron, druer (jordbær, mango, melon, papaya osv.?)

Kylling og pastasalat? Grønn salat, mais, agurk, løk, pasta, kylling, tomat, paprika, purre osv.

Og selvfølgelig et godt utvalg med epler, banan, pære osv. avhengig av sesong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bama elns stilte jo med frukt på TG06, gjorde de ikke?

6264463[/snapback]

Fikk ikke jeg med meg.. bare at det var gratis 24-melk :/

6264466[/snapback]

Ærk, ikke nevn det da. Fikk det ikke med meg før det var for sent :(

Men jeg er temmelig sikker på at jeg så en kartong bananer eller noe. Ikke gratis da. Men det øker sjangsen for å få en frukt-sponsor :)

Lenke til kommentar

Det var et veldig godt forslag. Synes de som er arrangerer dette burde tenke over det, og kanskje t.o.m innføre tilbuet til besøkende. Frukt og grønt er em god ting, når man gjør noe så usunt som å sitte inne å spille i 5 dager.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...