Walle Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei Kjøpte meg nylig et USB lydkort for å bruke sammen med min bærbare og Logitech 530 høyttalere.. Fulgte med programvare av navnet " Sonix Sound Station". Syns ikke denne programvaren holder mål, og lurer derfor på om det er noen som vet om flere programvarer som kan være et alternativ? Kanskje noen her inne kan fortelle meg om jeg må bruke denne overnevnte programvare for akkurat dette USB lydkortet, eller om det går an å bruke flere forskjellige? Navnet på USB lydkortet er forøvrig "I-Tec" og er kjøpt i Polen... Mvh Walle Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Winamp spiller da av i 4.1 og 5.1 surround, med mindre det var noe annet du tenkte på? Vel å merke via analoge kanaler ...: Does Winamp support Surround Sound in 4.1 or 5.1 outputs?5.1 Surround is supported through analog playback only. Currently DTS/AC3 Digital SPDIF out is only 2 channel (We're planning on supporting it in the future). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå