hightow Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 https://account.ea.com/commerce/product-inf...=en_GB&curr=EUR Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er riktig at dette blir sluppet i dag ja, men jeg tror ikke tidspunktet på dagen er riktig faktisk.. Den siden du her linker til har vært tilgjengelig en god stund allerede. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Joda. Siden har vært tilgjengelig en god stund, men da med teksten 'Coming soon'. Hvilket tidspunkt er det du sikter til? Tidspunkt til release? Det er flere i dag som har kjøpt, lastet ned, installert, og "whoret" med A-10'en Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Okei.. Jeg stusset litt på det jeg også, da jeg så at det var flere spillere inne på TV2 sin AF-server i dag morges... Men nå er tydeligvis den linken nede, hehe... Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er en del morsomme reklamer spredt rundt på banene i AF. Se etter klokkereklamene: "Watch for the future." Se også etter graffiti på murveggene. Fant noen morsomme pieces på Road Rage-banen. Har spilt noen timer nå, lastet ned midt på dagen (seks på morran norsk tid). Dessverre er det svært få andre som har lastet ned så langt, dermed er det nærmest tomt på de få serverne som er satt opp. Det er i alle fall ståa her nede. De nye banene er fete som fy og det nye utstyret som kom er heftig også. Sliter dog med å trikse like bra med scout chopperne som med attack choppers. Helt klart verdt 60 kroner! Lenke til kommentar
Cyprus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er en del morsomme reklamer spredt rundt på banene i AF. Se etter klokkereklamene: "Watch for the future." Se også etter graffiti på murveggene. Fant noen morsomme pieces på Road Rage-banen. Har spilt noen timer nå, lastet ned midt på dagen (seks på morran norsk tid). Dessverre er det svært få andre som har lastet ned så langt, dermed er det nærmest tomt på de få serverne som er satt opp. Det er i alle fall ståa her nede. De nye banene er fete som fy og det nye utstyret som kom er heftig også. Sliter dog med å trikse like bra med scout chopperne som med attack choppers. Helt klart verdt 60 kroner! 6251776[/snapback] Klokka er 2142 skjønner? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Gleder meg til å få kjøpt dette i kveld altså! Ser bare mer og mer fett ut! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hmmmmm, hvis det ikke koster mer enn 60 spenn kan det hende jeg slenger meg på trenden. Får se hvordan tilbakemeldingene blir. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) €9.99 koster det. Endret 6. juni 2006 av OShea Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hos meg står det $9.99 når jeg velger Norge. Det er rundt 60 kroner. Om det koster €9.99 blir det nærmere 80 kroner. Jeg betalte $9.99 US (Australsk pris), noe som ble til like over 59 kroner, så kommer det litt gebyrer på det når VISA trekker summen på nytt så klart . Endret 6. juni 2006 av BoardkilL Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, det stemmer.. men uansett, 60 elle 80 kroner er ikke store forskjellen, så det kommer nok til å gå veldig bra tror jeg Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, det stemmer.. men uansett, 60 elle 80 kroner er ikke store forskjellen, så det kommer nok til å gå veldig bra tror jeg 6252662[/snapback] Sant nok, billig er det uansett. Og vel verdt det. Bare det kommer no folk på serverne så blir det bra. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det tror jeg helt sikkert at det gjør, jeg kommer hvertfall så fort jeg har skaffet det På tide å lære seg litt chopper-flying da Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Loading-melodien var utrolig digg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) åååååÅååå Åsn laster man ned? jeg logger inn.. men står ikke noe download elns på eanorge... Edit: greit.. nå har jeg lasta ned den eadownloader... så trykker jeg på download nå, velger Norge som land.. logger inn også ender jeg bare opp på hjemme sia til ea Endret 6. juni 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Cyprus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 åååååÅååå Åsn laster man ned? jeg logger inn.. men står ikke noe download elns på eanorge... Edit: greit.. nå har jeg lasta ned den eadownloader... så trykker jeg på download nå, velger Norge som land.. logger inn også ender jeg bare opp på hjemme sia til ea 6254061[/snapback] https://account.ea.com/commerce/product-inf...af&app=commerce Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Takk !! Hva skjer med at den stopper på 283mb av trehundre og et eller anna? må starte på nytt å greier Endret 6. juni 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg sliter med å få endret hvilken konto jeg skal spille AF med... Av en eller annen grunn får jeg følgende beskjed: The account name you entered is in use. Please try another account name. Dette skjer når jeg prøver å skrive inn den accounten jeg spiller BF2 med. Fatter ikke hvorfor det er slik? Hvis jeg derimot skriver inn den andre accounten jeg har, funker det... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 aaah! det var stilige brett! Men det er heilt klart eit inginør brett! i luv landminer! Først stilte eg meg opp på sida av tansken, for å reparere den, så kom bilen på sida etterpå! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg sliter med å få endret hvilken konto jeg skal spille AF med... Av en eller annen grunn får jeg følgende beskjed: The account name you entered is in use. Please try another account name. Dette skjer når jeg prøver å skrive inn den accounten jeg spiller BF2 med. Fatter ikke hvorfor det er slik? Hvis jeg derimot skriver inn den andre accounten jeg har, funker det... 6257205[/snapback] Du må gå og bytte mellom BF2 account names på EA sine websider. Litt knotete, men sånn er det. Gå på "My Account" på toppen av sida der og bytt navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå