simes Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratulerer med dagen ihvertfall 6250799[/snapback] Jotakk, fint at du husket bursdagen min. Samtidig kan vi gratulere svenskene med nasjonaldagen. Trist at de ikke verdsetter den like høyt som oss. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Argh, det er vell tatt fra screamforumet etter det jeg vet? Og ikke Vgnett? Siden Skrapparkar henger på screamforumet og ikke Vgnett. Er det ingen kirker som har blitt påtent? De klarer å gjøre det på bursdagen til Varg, men ikke idag? Tamt! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Lurer på åssen det går med varg jeg :/ har ikke hørt noe på lenge. Forventa nesten ett rømmingsforsøk den 06.06.06 men :!: Er det noe som har skjedd @ all? Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som har et screenshot eller? Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som har noe idet hele tatt? Av når lklokka hva 06.06.06, astronomer sier hjo att onm 100.000 år kommer dommedag eller Armageddon vi blir utslettet av gammaglimt ellr astroide! Weeeee! Kødda! Hjeeeeeelp!! Aliens HEEEELP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå