Howard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (Computex, Hardware.no): Verdens nest største IT-messe har åpnet dørene i Taipei, Taiwan. Her er de første bildene fra Computex Taipei 2006. Les mer Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fint med nyheter på morgenkvisten Glær mæ til mer greier fra Computex. Lenke til kommentar
AssFaster Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (Computex, Hardware.no): Verdens nest største IT-messe har åpnet dørene i Taipei, Taiwan. Her er de første bildene fra Computex Taipei 2006. Les mer 6250758[/snapback] Helt enig. Leser bistandig hardware news om morgenkvisten før jeg tuller meg avgårde til skolen.... jævla synd at det ca 1 ny post fra jeg sist sjekket og at jeg har en time å lese på Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 og jeg som driver å snuser på nye deler til pcen... dette burde bli "morro". Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Snakk om Nerdeferie, 30 grader og masse datautstyr Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvordan er størrelsen og omfanget på denne messen i forhold til for eksempel cebit? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) ...og, enda viktigere, hvordan er antall boothbabes i forhold til CeBIT? Blir det eventuelt en bildeserie? Endret 6. juni 2006 av Loomy Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Helt sikkert flere asiatiske skjønnheter Og helt sikkert bildeserie! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ...og, enda viktigere, hvordan er antall boothbabes i forhold til CeBIT? Blir det eventuelt en bildeserie? 6251364[/snapback] Hadde ikkje skada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå