Bamse_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Etter ett par timers arbeid i dag har jeg endt opp med to "templates" eller hva enn disse fagbetegnelsene på alt mulig er fornoe Men jeg vet veldig godt at jeg ikke er noen ekspert og jeg er langt i fra perfekt, vil derfor gjerne ha ett par innspill på to av mine såkalte design. Mulig jeg legger ut ett par til etterhvert om det er noen respons, alltid sunt med fler meninger Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ser bra ut dette, men prøv å få inn litt bilder i innholdet. Likte #2, men menyen virker litt kjedelig. Sett gjerne en av knappene til hover-stilling. Ellers bør du skru av Anti-Aliasing på brødteksten, da dagens nettlesere ikke støtter dette, og det blir seende ganske annerledes ut uten. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg likte den med gitaren best.. men den svarte skriften nederst bør du får vekk i en fart Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Den svarte skriften er bare der midlertidig Og er litt klar over at menyen på #2 er kjedelig, men har liksom litt lite idèr for hvordan jeg skal få denne mer intressang. Mulig det hjelper med en form for roll over/ markering av noe slag Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Likte forslag nr. 2 best. Kanskje du kan prøve med en oransje hover? Ellers synes jeg du burdte fjerne den teksten helt nederst. Eller eventuelt gjøre den mer anonym. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Den svarte skriften er bare der midlertidig 6252942[/snapback] ..Jeg veit den er stygg lager nok en frame type lignende ting ala den på det første forslaget Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Stilig side, likte designet. Litt mer arbeid, så blir den topp denne! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kaster med på og sier at #2 kan bli ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå