Blaa Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvile kabler trenger jeg får å få koblet disse sammen, slik at jeg får lyd i 5-kanaler? Og hvordan skal dette kobles? Ståle Lenke til kommentar
Lordice Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 haha, lurer på akkurat det samme.. **** ta, bare det hadde vært optisk på lydkortet mitt.. (audigy player).. så hadde det vært fullt mulig, men livet er da ikke så enkelt.. Eller er det noen som kan motbevise teorien min??!! Lenke til kommentar
Lordice Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 haha, lurer på akkurat det samme.. **** ta, bare det hadde vært optisk på lydkortet mitt.. (audigy player).. så hadde det vært fullt mulig, men livet er da ikke så enkelt.. Eller er det noen som kan motbevise teorien min??!! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Audigy har minijack(S/PDIF)-utgang, så det du trenger er en minijack (hann) i den ene enden, og koaksial (hann) i andre enden, og kabel i mellom med en impedans på 75 Ohm. Du kan anskaffe deg en minijack-til-(mono)RCA kabel som du kobler til koaksialinngangen på forsterkeren. Du kan og koble 3 stk minijack-til-RCA-kabler til 5.1-inngangen. Se også manualen, punkt 1.10: Connecting External Comsumer Devices Se f.eks her: Creative Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 hva blir da forskjellen på s/pdif og 5.1 kobling??? hva funker best i spill? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Analog vs digital. For spill er vel den analoge koblingen best hvis dette med at du kun får stereo igjennom digitalutgangen i spill stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå