laserskriver Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hvem er denne bærta da? Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 namen, så morsomt.. forumtrollet Flemming har forflyttet seg fra itavisen, og over hit.. tja, hvor mange nick har du hatt på itavisen nå da Flemming? er ikke lett å holde oversikten, eller hva? hva var det du kalte deg om dagen igjen? sux? eller, det var jo noen dager siden.. er vel noe nytt nå! edit: som sagt: sux er for tiden suspendert. 6283299[/snapback] hvem er du? nei, jeg har ikke noe nick på itavisen nå får tiden, itavisen suger sånn Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg ser på internett som et kommunikasjonsmiddel, og ikke som en alternativ virkelighet. Men folk får oppfatte det som de vil. 6280997[/snapback] Selv om jeg liker å blåse av hodet av venner i spill på internett betyr det vil ikke at jeg vil det det i virkeligheten? 6282866[/snapback] Nei, spill er lek. Akkurat som de løp rundt i skogen med tregevær før. Nå gjør de det i CS i stedenfor. Visdomsord fra darkness|. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Catfigth FTW Neida, men hold øynene åpne for hvem som leser tråden som dere vet er jenter! Endret 10. juni 2006 av haakie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå