kremt Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Spør henne om alt mulig, så finner du ut alt om henne Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 tro meg, hun er ikke den eneste som prater sjit her inne på forumet. brad pitt er min far og david beckham er bestekompisen min btw Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 kunskap er makt jeg får ivertfall et orentlig maktkik ut av slik kunnskap om andre mennesker, har tracket ned ett par mennesker i RL etter å ha møtt de på internett. det er gøy. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er det så farlig om hun juger på nettet da? Hu oppnår jo ingenting med det IRL og føler seg sikkert dritt med seg selv, når hun sitter der og dikter opp masse dritt. Folk som er fornøyd med seg selv gjør ikke sånt. Og hvem tar alt som står på et forum seriøst da? Er sikker på at det er så sinnsykt mye piss rundt i forskjellige tråder at du kunne brukt et liv bare på å finne ut av det. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er det så farlig om hun juger på nettet da? Hu oppnår jo ingenting med det IRL og føler seg sikkert dritt med seg selv, når hun sitter der og dikter opp masse dritt. Folk som er fornøyd med seg selv gjør ikke sånt. Bra svart! Enig den Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Post denne posten på det forumet. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Vel med å jobbe aktivt for avsløre henne har bordet snudd. Da er det du som har lite å finne på. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ananas, du gAr vistnok I klassen til en jeg kjenner (Har bare hOrt det fra en jeg kjenner her pA forumet, men forstAr ikke hvorfor han skulle juge om det ) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 jeg ville prostestert i de trådene hun skrev i helt til hun skjønte at det var deg Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) De som sier de ikke helt skjønner ananas her avslører vel igrunn seg selv, imo. Endret 9. juni 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Den tok jeg ikke helt. Jeg skjønner ikke hvorfor det angår henne hva en "ukjent" person sier så lenge det ikke blir nevnt navn. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Seff er det alvorlig å lyge om alvorlige ting uansett hvor syntes no jeg. Men tror man må være veldig forsiktig med å anklage folk for å lyge oxo. Ofte så søker folk til slike forum for å få "ut" ting som har plaget dem lenge. Tror vist man da blir gjenkjent av noen og de vet hemmeligheten din, for å så deretter fortelle folk om dette. Anklage deg for å lyge om diverse. Hvem vet, kanskje disse tingene kan være sant..? Kan såre noe enormt.. vil vært ytterst varsom med noe slikt. Utrolig lett å tråkke i salaten. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg kjenner en av mod'ene, ihvertfall er han naboen min. Men jeg er ikke helt sikker på om han vet det. Begynner å lure litt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvem bryr seg? Internett er ikke ekte. Jeg skriver om ting som ikke har skjedd, jeg har meninger jeg egentlig ikke har og jeg fornærmer brukere jeg aldri har møtt eller snakket med. Å henge seg opp i sånt blir for tåpelig. La henne holde på, kanskje hun føler seg bedre av det. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hvem bryr seg? Internett er ikke ekte. Jeg skriver om ting som ikke har skjedd, jeg har meninger jeg egentlig ikke har og jeg fornærmer brukere jeg aldri har møtt eller snakket med. Å henge seg opp i sånt blir for tåpelig. La henne holde på, kanskje hun føler seg bedre av det. 6278378[/snapback] Jeg ser på internett som et kommunikasjonsmiddel, og ikke som en alternativ virkelighet. Men folk får oppfatte det som de vil. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Internet er et vidt begrep. Det er forskjell på en stor IRC-kanal og msn. Det er forskjell på et "ungdomsforum" og et fagforum. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg ser på internett som et kommunikasjonsmiddel, og ikke som en alternativ virkelighet. Men folk får oppfatte det som de vil. 6280997[/snapback] Selv om jeg liker å blåse av hodet av venner i spill på internett betyr det vil ikke at jeg vil det det i virkeligheten? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 kunskap er makt jeg får ivertfall et orentlig maktkik ut av slik kunnskap om andre mennesker, har tracket ned ett par mennesker i RL etter å ha møtt de på internett. det er gøy. 6275238[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 om jeg hadde vert i denne situasjonen hadde jeg bare spurt om masse info og slikt, morro og vite:P, men nei, ikke sagt det til noen. Har selv blitt avslørt på et forum (itavisen.no), grunnen til det er at jeg har en spesseiell skrivestil, plutselig kommer det opp på msn: Hallo "Norge" (Norge kalte jeg meg på itavisen en gang, men det gjorde meg egentlig ingenting, jeg har ikke lyft om noe eller sagt noe hemmelig, har egentlig dagt lite om meg selv der. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) namen, så morsomt.. forumtrollet Flemming har forflyttet seg fra itavisen, og over hit.. tja, hvor mange nick har du hatt på itavisen nå da Flemming? er ikke lett å holde oversikten, eller hva? hva var det du kalte deg om dagen igjen? sux? eller, det var jo noen dager siden.. er vel noe nytt nå! edit: som sagt: sux er for tiden suspendert. Endret 10. juni 2006 av nerval Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå