Gå til innhold

Edit: Gammel og begravd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, da bare fortsetter jeg og lese om hennes oppdiktete liv, da  ;)

6264515[/snapback]

Det er ikke bra å dikte opp sånn da.

Men vet du sånn ca hvorfor hun dikter opp ting?

6264533[/snapback]

Fordi hun ikke har noe liv.

6264545[/snapback]

Haha, jaja, det enkle er ofte det beste som man sier.

Lenke til kommentar
AnAnAs har ikke du altids hett det her ??

eller snakker dere om det andre forumet ?

6264709[/snapback]

Jeg har hatt rundt tre nick på dette forumet siden jeg kom hit; Candyfloss, RazorBladeKiss og det nåværende AnAnAs.

6264714[/snapback]

ja oki , jeg husker vel RazorBladeKiss :p

Lenke til kommentar

Tror faktisk det beste er å bare la henne gjøre det. Skader ikke deg at hun skriver dette. Er vel mer at det er "irriterende" for deg å lese. Tror hun vil ta det tungt vist du sier at du vet hvem hun er også plager henne for hva hun har skrevet der. Hvem vet, kanskje hun trenger å få litt ut. Der ingen kjenner henne... ( det hun tror i vertfall )

Mitt råd : La det ligge.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt venninner IRL som gjør akkurat det du beskriver her. Lyver så det renner av de uten at det har rot i virkeligheten.

Om gode karakterer (6'ere) , deltakelse i Idol (lett gjennomskuelig sa du?) og om andre ting som skulle gjøre henne til en fantastisk spennende person.

Jeg likte henne for den hu var, men lyvinga ødela mye, jeg kunne jo aldri vite om det hu sa var sant eller ikke. Og hvem føler seg ikke dumme når de tror på noe som bare er løyn?

Anng. din sak... om hun lyver om noe som kan skade noen andre (f.eks Jeg ble nesten voldtatt av x'en min og han slo meg hele tiden da det var sammen) da bør du ta aksjon. Den smarteste måten å gjøre det på er å ta kontakt via en ny bruker, for da vil det jo ikke gå ut over deg på noen måte.

Jeg forstår faktisk godt hvorfor du synes dette er plagsomt/irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Har skjedd med meg, hehe.

Prata med en fyr fra mobilavdelinga, han gikk visst i parallellklassen min og jeg hadde spilt masse fotball med han og slikt. :p

Lenke til kommentar
Ok, da bare fortsetter jeg og lese om hennes oppdiktete liv, da  ;)

6264515[/snapback]

Det er ikke bra å dikte opp sånn da.

Men vet du sånn ca hvorfor hun dikter opp ting?

6264533[/snapback]

Fordi hun ikke har noe liv.

6264545[/snapback]

Har hun ikke noe liv? Er du klar over hvilke sjanser du står ovenfor nå?

Du kan først begynne med å si at du absolutt ikke har noen bruker på forumet der, men likevel vet hva hun skriver, da vil hun selvfølgelig tro du er synsk. Noe som gir deg en hel rekke fordeler. Hun vil forgude deg, hun vil skryte av det til alle vennene sine om hva hun har oppdaget, nemlig en jente som er synsk, der er faktisk ikke så vanlig som mange tror. Alle vil derfor gi gaver til deg for at du ikke skal røpe deres indre hemmeligheter, med andre ord: verdensherredømme. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror faktisk det beste er å bare la henne gjøre det. Skader ikke deg at hun skriver dette. Er vel mer at det er "irriterende" for deg å lese. Tror hun vil ta det tungt vist du sier at du vet hvem hun er også plager henne for hva hun har skrevet der. Hvem vet, kanskje hun trenger å få litt ut. Der ingen kjenner henne... ( det hun tror i vertfall )

Mitt råd : La det ligge..  ;)

6264771[/snapback]

Sier meg enig på den... :)

Lenke til kommentar
Synst bare du skal la det ligge.

Hva får du ut av å "avsløre" henne?

6270664[/snapback]

Hvis du hadde lest det du skrev, så skrev jeg at jeg føler meg dum som leser det hennes ville fantasi får henne til å skrive når jeg vet alt er bare BS. Det er liksom så patetisk å se på.

Lenke til kommentar

6270664[/snapback]

Hvis du hadde lest det du skrev, så skrev jeg at jeg føler meg dum som leser det hennes ville fantasi får henne til å skrive når jeg vet alt er bare BS. Det er liksom så patetisk å se på.

6271345[/snapback]

Ser patetiske ting daglig uten at eg gidder å gjøre noe med det.

Live and let live.....elns. ;)

Lenke til kommentar

6270664[/snapback]

6271345[/snapback]

Ser patetiske ting daglig uten at eg gidder å gjøre noe med det.

Live and let live.....elns. ;)

6271756[/snapback]

eg tror det er en jente ting og bry seg om sånt :p

Lenke til kommentar

Kan du ikke være med i diskusjonen og påpeke noe når noe ikke stemmer for din del da? Har alltid hatt det som min policy å være ærlig, og når man ser andre ljuger for å fjerne seg fra den pinlige sannhet, hvorfor ikke smelle det opp i trynet deres? Man kommer jo alltid lettest ut med å være ærlig.

Snakker jo selvfølgelig å ta alt med en klype salt for din del også.. Er da ingen vits å "buste" noen i å ljuge om pålegg på brødskiva om morningen, men som LC skrev tidligere når det gjelder alvorligere ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...