applemania Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hva hadde du gjort? Endret 12. september 2009 av applemania Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hvis du bare svakt kjenner til henne, men ikke snakker med henne, ville jeg holdt stilt og latt det gå og heller ta det hun evt en gang sier til deg med en klype salt. Da vet du noe om henne som mange andre ikke vet om som hun ikke vet du vet. Noen som sa kort i ermet? Tar du noen form for kontakt enten i RL eller via PM på forumet vil hun bli sjokkert, overrasket og sikkert redd for at du skal avsløre henne. Jeg ville vært forsiktig med å presse slike falske og desperate folk i et hjørne. Ser for meg at hun kan sette ut rykter og gjøre og si mye stygt. Endret 5. juni 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva med å sende henne en anonym PM på dette forumet? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Slik som du beskriver det, så ville jeg ikke gjort noe hverken fra eller til.. Regner kanskje med at hun ikke nevner navn, siden det er på et forum, og kanskje relativt like regler der, som her?! Da har det, etter min mening, ikke så mye å si, og vil vel tenke som så; La henne leve sin egen lille verden. Og så kanskje tatt opp tanken igjen hvis det skjer noe "grøvere". Du har jo også muligeten til å lage en ny konto/bruker, kanskje, og poste i en av trådene hun kommer med disse løgnene i, og si at "hey! Jeg vet hvem du er, og det du sier er bare tull", eller noe.. hvis du absolutt føler du må gjøre noe.. Men, siden du spør hva "jeg" hadde gjort, så; Ingenting foreløpig.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Ok, da bare fortsetter jeg og lese om hennes oppdiktete liv, da Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ok, da bare fortsetter jeg og lese om hennes oppdiktete liv, da 6264515[/snapback] Det er ikke bra å dikte opp sånn da. Men vet du sånn ca hvorfor hun dikter opp ting? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Ok, da bare fortsetter jeg og lese om hennes oppdiktete liv, da 6264515[/snapback] Det er ikke bra å dikte opp sånn da. Men vet du sånn ca hvorfor hun dikter opp ting? 6264533[/snapback] Fordi hun ikke har noe liv. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ok, da bare fortsetter jeg og lese om hennes oppdiktete liv, da 6264515[/snapback] Det er ikke bra å dikte opp sånn da. Men vet du sånn ca hvorfor hun dikter opp ting? 6264533[/snapback] Fordi hun ikke har noe liv. 6264545[/snapback] Vet ikke helt hva jeg ville gjort. Jeg tror ikke jeg ville gjort noe, da jeg hadde funnet det ganske så morsomt å sitte å lese. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bare link denne tråden et par ganger i hennes tråder. Lenke til kommentar
guesswhoo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ok, da bare fortsetter jeg og lese om hennes oppdiktete liv, da 6264515[/snapback] Det er ikke bra å dikte opp sånn da. Men vet du sånn ca hvorfor hun dikter opp ting? 6264533[/snapback] Fordi hun ikke har noe liv. 6264545[/snapback] Vet ikke helt hva jeg ville gjort. Jeg tror ikke jeg ville gjort noe, da jeg hadde funnet det ganske så morsomt å sitte å lese. 6264591[/snapback] Helt enig med deg EvoZ. Jeg bare sitter her å leser all pisspreiket til AnAnAs. Og det er morsomt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Nei, jeg tror nok ikke at jeg kommer til å si det til henne direkte, kanskje sånn som Hodedeler foreslår. Endret 12. september 2009 av applemania Lenke til kommentar
guesswhoo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Helt enig med deg EvoZ. Jeg bare sitter her å leser all pisspreiket til AnAnAs. Og det er morsomt. 6264617[/snapback] :!: Prøver du å gjøre meg paranoid nå? --- Nei, jeg tror nok ikke at jeg kommer til å si det til henne direkte, kanskje sånn som Hodedeler foreslår. 6264621[/snapback] Nei, det er bare morsomt å se på hvor mye dritt som kommer ut fra deg her Thea, som ikke stemmer med ditt virkelige liv engang. Lenke til kommentar
guesswhoo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Og en ting til... I know what you did last summer. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Og en ting til... I know what you did last summer. 6264631[/snapback] Jeg gjorde mye forrige sommer jeg, pus, men kanskje du vet noe ikke jeg vet? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) virker som problemt løste seg eller en backfire :/ EDIT: jeg vet hvordan du løser problemt , lager en rpp på det forumet og og ser ho brukeren poster bilde av seg der , da ser du jo hvem det er Endret 7. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
guesswhoo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Og en ting til... I know what you did last summer. 6264631[/snapback] Jeg gjorde mye forrige sommer jeg, pus, men kanskje du vet noe ikke jeg vet? 6264643[/snapback] Jeg vet mye mer enn du tror. Folk er ikke alltid hvem de utgir seg for å være, gullet mitt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg vet mye mer enn du tror. Folk er ikke alltid hvem de utgir seg for å være, gullet mitt. 6264650[/snapback] Dummeste jeg har hørt. ftZ: Det er allerede en slik tråd fra før, men der poster hun ikke. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 er det bare meg eller er holdningen til den nye litt creapy og hvist den "nye" skal ha lest alle postene til ananas så må det ha tatt lang tid Lenke til kommentar
guesswhoo Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg vet mye mer enn du tror. Folk er ikke alltid hvem de utgir seg for å være, gullet mitt. 6264650[/snapback] Dummeste jeg har hørt. ftZ: Det er allerede en slik tråd fra før, men der poster hun ikke. 6264654[/snapback] Det er ikke så dumt som du tror. Grunnen til at jeg opprettet en konto og skrev i tråden din er fordi du er akkurat som jenta du beskriver. Du er like ille. Vel, jeg skal la deg være nå, så slipper du å skifte brukernavn for fjerde gang:P God natt schnuppa! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Men, OK, du får ha en god natt. Det er vanlig å logge av når en ikke har noe mer å komme med. Endret 12. september 2009 av applemania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå