Superparanoid Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Har laget flere versjoner av "Man in the mirror", her er et av dem... Ser at det er litt utbrente flater her, men vet ikke om det spiller så stor rolle her? Endret 20. mai 2007 av sentimental Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Har du brukt et bildebehandlingsprogram for å få til dette, eller har du triksa med selve kameraet, posisjoner osv? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg synes ideen din er spennende, men jeg likte ikke gjennomføringen. Modellene har påtatte utrykk, skapene og de utbrente områdene er forstyrrende og trekker mye av oppmerksomheten vekk fra modellene. Flisene skaper forsåvidt noen spennende linjer. Jeg tror ideen din har potensiale, men synes ikke dette ble spesielt vellykket. Dette bildet kan kanskje være til inspirasjon for å skape spennende bilder ved bruk av speil. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Skapene ble litt for stor innramming rundt personen syntes jeg. Ble på en måte litt for mye "snapshot" følelse av dette bildet. Men det er en god ide.. Jeg prøvde på det samme selv også en gang. Alltid morro. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Har du brukt et bildebehandlingsprogram for å få til dette, eller har du triksa med selve kameraet, posisjoner osv? 6250248[/snapback] Bildet er nok "photoshoppet" i etterkant ja... Lenke til kommentar
ttd Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Bortsett fra en god idé var ikke bildet noe å løfte på øyenbrynene av. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Dette er vel gjort mange ganger før, og selve badet ditt var ikke noe stilig. Så teit ut med de skapene. Burde vært gjort på ett slitt public toilet Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Takker for kommentarer. Jeg vet at bildet ikke er perfekt, det var derfor jeg postet det her også - for å få bildekritikk/konstruktive tilbakemeldinger. Og det har jeg virkelig fått. Dere har gjort meg bevisst på flere ting jeg ikke selv tenkte over med bildet. Jeg ser poenget ditt skate4life, omgivelsene her passet ikke denne settingen. Jeg tror også at slike omgivelser som et slitt public-toilet, kanskje med tagging på veggene og skrift på speilet, og kanskje med et mer realistisk uttrykk i fjeset på mannen i speilet, kunne gjort bildet mye mer interessant. Det skal jeg jammen prøve en gang hvis jeg får mulighet... Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Kult bilde !. Men, hvorfor har personen som står foran speilet, hvit skjorte, mens den reflekterte personen har svart skjorte?. Hææ ?. Photoshop?. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg tror de hadde to leiligheter ved siden av hverandre. Badene er konstruert slik at de står inntil hverandre, for å skape et mer effektivt rørsystem osv. Så har de slått ut veggen ved speilet og rengjort badene. Deretter har person A stilt seg i den første leiligheten foran speilet på badet og person B stilt seg i den andre leiligheten, hvor også kameraet var. Genialt! Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg tror de hadde to leiligheter ved siden av hverandre. Badene er konstruert slik at de står inntil hverandre, for å skape et mer effektivt rørsystem osv. Så har de slått ut veggen ved speilet og rengjort badene. Deretter har person A stilt seg i den første leiligheten foran speilet på badet og person B stilt seg i den andre leiligheten, hvor også kameraet var. Genialt! 6256466[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Tjodleik Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Idéen er god. Men jeg tror du bør finne deg et annet bad uten de store skapene. Bildet minner meg med en gang på det lille klippet TVNorge bruker etter reklamen, hvor en mann står ved et speil og pusser tennene... Det er ikke tilfeldigvis der du har fått inspirasjonen? Jeg lagde noe lignende før jul: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=507266&hl= Endret 7. juni 2006 av Tjodleik Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Slike effekter er artige de, men synes ikke du har vært helt heldig med bildet totalt sett. Men teknikken er kul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå