Gå til innhold

Man In The Mirror

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ideen din er spennende, men jeg likte ikke gjennomføringen. Modellene har påtatte utrykk, skapene og de utbrente områdene er forstyrrende og trekker mye av oppmerksomheten vekk fra modellene. Flisene skaper forsåvidt noen spennende linjer.

Jeg tror ideen din har potensiale, men synes ikke dette ble spesielt vellykket. Dette bildet kan kanskje være til inspirasjon for å skape spennende bilder ved bruk av speil. :)

Lenke til kommentar

Takker for kommentarer. Jeg vet at bildet ikke er perfekt, det var derfor jeg postet det her også - for å få bildekritikk/konstruktive tilbakemeldinger. Og det har jeg virkelig fått. Dere har gjort meg bevisst på flere ting jeg ikke selv tenkte over med bildet.

Jeg ser poenget ditt skate4life, omgivelsene her passet ikke denne settingen. Jeg tror også at slike omgivelser som et slitt public-toilet, kanskje med tagging på veggene og skrift på speilet, og kanskje med et mer realistisk uttrykk i fjeset på mannen i speilet, kunne gjort bildet mye mer interessant. Det skal jeg jammen prøve en gang hvis jeg får mulighet... :)

Lenke til kommentar

Jeg tror de hadde to leiligheter ved siden av hverandre. Badene er konstruert slik at de står inntil hverandre, for å skape et mer effektivt rørsystem osv. Så har de slått ut veggen ved speilet og rengjort badene. Deretter har person A stilt seg i den første leiligheten foran speilet på badet og person B stilt seg i den andre leiligheten, hvor også kameraet var. Genialt!

Lenke til kommentar
Jeg tror de hadde to leiligheter ved siden av hverandre. Badene er konstruert  slik at de står inntil hverandre, for å skape et mer effektivt rørsystem osv. Så har de slått ut veggen ved speilet og rengjort badene. Deretter har person A stilt seg i den første leiligheten foran speilet på badet og person B stilt seg i den andre leiligheten, hvor også kameraet var. Genialt!

6256466[/snapback]

hehe :yes:

Lenke til kommentar

Idéen er god. Men jeg tror du bør finne deg et annet bad uten de store skapene. Bildet minner meg med en gang på det lille klippet TVNorge bruker etter reklamen, hvor en mann står ved et speil og pusser tennene... Det er ikke tilfeldigvis der du har fått inspirasjonen?

Jeg lagde noe lignende før jul:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=507266&hl=

Endret av Tjodleik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...