OCSpro Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Fikk du noe svar om hvorvidt den kontrollen laget for Virtual Console selges sammen med Wii, eller om det er noe en må kjøpe ved siden av? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Dessverre. Det eneste offisielle så langt er at det skal følge med minst én "fjernkontroll" og minst én venstre-modul med stikke. Kjenner jeg Nintendo rett, vil de nok selge slike "klassiske" kontroller som ekstrautstyr, med mindre de planlegger å støtte denne kontrollformen i "vanlige" butikkspill framover, noe jeg håper de lar være. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Dessverre. Det eneste offisielle så langt er at det skal følge med minst én "fjernkontroll" og minst én venstre-modul med stikke. Kjenner jeg Nintendo rett, vil de nok selge slike "klassiske" kontroller som ekstrautstyr, med mindre de planlegger å støtte denne kontrollformen i "vanlige" butikkspill framover, noe jeg håper de lar være. 6270838[/snapback] Absolutt. Dette vil presse utviklere til heller å satse på Wiimote istedet for å heller porte spill direkte på den klassiske, noe som hindrer det Wii står for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg