Mar1us Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 lese til eksamen i reguleringsteknikk Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Akkurat nå burde jeg sove, men ellers er det ofte skolearbeid som blir skyvet til side.. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 burde selfølgelig sove, men vet dere hva: FUCK IT Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Nå burde jeg sove, ellers skulle jeg funnet ut hva jeg skal studere til høsten.....begynner vel å bli på tide Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Burde virkelig sove. Ikke bare fordi jeg hare skole i morgen, men også fordi jeg er litt syk. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Burde sovet men sov 4 timer tidligere på dagen så er ikke så trøtt. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Burde sove. Hørt det før? Har prøve i morgen og trenger egentlig å få prossesert pugginga. Skulle også ha lest en bruksanvisning på en hrm-klokke, men er så mye stress. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg starter 10.50 imrogen, så jeg burde være oppe litt til. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg burde legge meg tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå