kjelley89 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen som har tips til et bra headsett til w810i? Håper på fine svar. Lenke til kommentar
kjelley89 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Ingen som peiling ? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hva mener du? Er du ute etter et vanlig headset? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det følger med en adapter når du kjøpt mobilen. Koble denne til, og kjøp Koss PortaPro. Dette gir deg maksimal ytelse av lyden på W810i. Hvis du ikke har fått medfølgende adapter med, kan dette skaffes i butikker som selger mobiler. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 jeg bruker shure ec-2 in ear på min w900i og det er jeg meget fornøyd med. lyden er krystallklar og ikke for mye bass som jeg synes koss portapro avgir av lydbilde. ec-2 koster noe mer men er vel verdt hvis man setter pris på "clean" lydbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå