TordEMan Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 jeg har startet å samle på vitser, og vil lage en liten vitsedatabase, så har du noen gode på lager så ville det vært topp om du ville gitt de til meg, jo fler jo bedre.. tror dette er riktig sted å poste dette.. er ikke sikker så om den må flyttes kan moderatorene bare gjøre det.. http://www.promotering.no/pixcom/ <- send de inn der.. takk alle sammen! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) er vel ikke lov å reklamere her vel? men uansett så er jeg med på dette, synes det er en god ide, i tillegg til at folk kan poste her og på den siden (så slipper man å klikke på linken) så kan dette bli bra. edit: BTW linken funket ikke edit2 : jo det gjorde den Endret 6. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 er da ikke for å reklamere... er jo bare for å samle inn vitser så alle kan se de, skal lage en side hvor man kan søke etter en vits, er helt gratis og INGEN fortjeneste på meg i det hele tatt.. er bare for å kunne ha de.. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ja, fint det. Men hvordan kan vi se vitsene? Vi kan jo bare poste de. Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 nå vises de "randomly" nederst på siden! Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 ja, og om du har noen morsome bilder så setter jeg opp noe greier for de og: http://promotering.no/pixcom/bilde.php Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det var bra. Nå sitter jeg og oppdaterer hele tiden. Er det du som har laget hele siden eller? Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 jepp det er det... har laget det sånn at du kan legge inn en link til vitser på din side; http://www.promotering.no/pixcom/add.php lager knappen for deg, er litt morsom sånn at du kan la dine besøkende på din side se vitser også, for øyeblikket er det bare en "link" den åpner et popup vindu hvor vitsen står! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Var litt stress med at man ikke kunne se vitsene etter hverandre på noen slags måte, samme med bildene...Men ellers ok! Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 kan jo legge inn funksjon at den trekker ut 10 forskjellige med litt info på da.. så du kan "velge" litt og, men er jo morsomt med en random en da.. mener nå jeg.. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 random er morsomt, men du burde også sette inn en funksjon som gjør at du kan browse de. blir litt kjipt når det kommer samme vitsen noen ganger. Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 joda, men mener du kanskje en "søke" funksjon? eller at den f.eks. tar ut 10 "random" med litt av vitsen, så kan du klikke på de for mer info!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå