Gå til innhold

Restarting uten at jeg har gjort noe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har den ikke restarta på 20 min. Overraskende. Jeg har fått en kompis med peiling til å installere drivere o.s.v

Funka ikke det du sa GeNiaL

Det var ikke noe Start up and recovery knapp

Kompisen min med peiling sa noe om å flashe biosen..

hav kan dette være???

hjelper det??

Lenke til kommentar

Du, joey, kameraten min hadde asus hovedkort prøv å installere ny BIOS, Jensemann, jeg har aldri hørt om noe problemer med MSI, men du kan prøve. Flashe bios er nesten som å gå tilbake til standardinstillinger, men den fjerner all info som er lagret i bios og finner all maskinvare og slikt på nytt, dette har ikkenoe med drivere i Windows å gjøre så jeg tror ikke du trenger å installere dem på nytt! :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen GeNiAl

Ingan andre som har noen forslag...

Hadde vært hyggelig det...

Alt funker som det skal bare at den restarter nokså ofte.. Hvorfor??? Nå som jeg bare sitter på HW restarter den ikke... har ikke gjort det på 40 min, ihvertfall. Men cs er noe annet, andre spill også..

Noen andre med forslag???

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-09 21:50, skrev Joey444:

Men når jeg starter opp maskinen kommer det opp dette på skjermen: no driver attach to fastTrack controller, the bios is not instaled

Kan dette ha noe med problemet å gjøre?

Tyder på at du ikke har installert drivere til hovedkortet ditt. Kan definitivt skape problemer.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-09 21:56, skrev sofTest:

Quote:

Den 2002-10-09 21:50, skrev Joey444:

Men når jeg starter opp maskinen kommer det opp dette på skjermen: no driver attach to fastTrack controller, the bios is not instaled

Kan dette ha noe med problemet å gjøre?

Tyder på at du ikke har installert drivere til hovedkortet ditt. Kan definitivt skape problemer.

Hvordan kan jeg innstalere dette?

Lenke til kommentar

Jensemann:

BIOS er det første programmet som starter når du slår på maskinen. Det ligger lagret på en brikke på hovedkortet. Som ethvert program, så kan det inneholde feil eller mangler. Derfor oppdaterer produsenten dette programmet når det er nødvendig. Derfor vil en oppdatering av BIOS nesten alltid gi mer stabilitet.

Det er en liten risiko under selve oppdateringen, for at noe kan gå feil. Det er derfor en fordel om du kan få noen som har gjort dette før til å hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...