Gå til innhold

Restarting uten at jeg har gjort noe


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg ny maskin:

MSI 745 Ultra hovedkort

256 mb ddr ram

gforce 4 ti 4200

amd xp 1700

 

Problemet er at når jeg er inne på maskina, så restarter den helt plutselig.. Det er ikke når jeg har gjort no spessielt, men bare sånn helt uten videre...

Hva kan dette være???

Jeg sliter...

Please, det må være noen der ute som har noen tips???

PLEASE???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke gi noe godt svar :smile:

men men, jeg har hatt samme problemene, saken var at jeg ikke fant ut akkuratt hva som skjedde..

Men du kan alltids undersøke om maskinen din er varm noen steder, dette kan også ha noe å gjøre med ditt operativsystem.. Du kan prøve å formatere/legge inn OS på nytt, se om det skjer igjen..

eller du kan sjekke varmen igjen :grin:

 

*edit* : En ting til da, som jeg har lagt merke til her på forumet..

DERE MÅ DA HA LITT TÅLMODIGHET, herregud. Å forvente svar etter 10 minutt er som å forvente en pakke fra komplett 2 dager etter bestilling :grin:

_________________

Xp1600+ @ 2000+ 54C. 20Gigz A7A266

384 133sdram :sad:

8cm Enermax+adapter=sant :lol:

Asus Ti4400 :grin:

8000+- 3dmarkz

Hvit boks med det rare i (6)

 

[ Denne Melding var redigert av: felzius på 2002-10-09 21:09 ]

Lenke til kommentar

Høyreklikk på My Computer ikonet på skrivebordet trykk Properties, qå på Advanced, nesten nederst er det en ramme som heter Startup and Recovery i detn rammen trykker du på knappen Settings. I vinduet som kommer opp da er det en ramme som det står System Failure på, i den rammen er det en Checkbox som det står Restart Automatically på, ta av haka i boksen ved siden av. Håper det hjelper :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat det samme problemet med min nye maskin. Kjører Win 2000 med SP2. Den restarter når jeg prøver å spille et spill eller kjøre noen programmaer. Noen mener dette er strømforsyningen og andre tror det kan være minnet, Sliter jeg også. Vil ha dette ordne som fort som mulig.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat det samme problemet med min nye maskin. Kjører Win 2000 med SP2. Den restarter når jeg prøver å spille et spill eller kjøre noen programmaer. Noen mener dette er strømforsyningen og andre tror det kan være minnet, Sliter jeg også. Vil ha dette ordne som fort som mulig.

Skjekka i biosen og PWR_FAN lå på 1500 med rød skrift. er dette normalt da? har hørt at den skal ligge rundt 4000. Har en 360W strømforsyning så jeg tviler på at den er for liten. Men hav kan være gale?

Den stopper pluselig i noen spill også, men i cs restarte den etter en stund (også i programmer).

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-09 21:25, skrev GeNiaL:

Høyreklikk på My Computer ikonet på skrivebordet trykk Properties, qå på Advanced, nesten nederst er det en ramme som heter Startup and Recovery i detn rammen trykker du på knappen Settings. I vinduet som kommer opp da er det en ramme som det står System Failure på, i den rammen er det en Checkbox som det står Restart Automatically på, ta av haka i boksen ved siden av. Håper det hjelper :smile:



Jeg prøvde også dette men det hjalp ikke. Restarta forde uten at noen feilmelding eller noe ssånn kom opp.

Lenke til kommentar

Når jeg høyreklikker på min data maskin og trykker på egenskaper. Da trykker jeg først til generellt og så til avansert.

Da får jeg to valg:

Arkiverings- og indekserings attributter

Kompresjons eler krypterings attributter...

 

Er dette riktig???

Takk for tipset, GeNiAl

Gjør jeg riktig???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...