Gå til innhold

Ekstern hd til bærbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktigste du må sjekke er om du har usb-2 eller firewire.

Andre punkt er om harddisken skal kobles til "over alt" eller om den bare skal brukes hjemme til ekstra lagring/backup og lignende.

2.5" versjoner trenger ikke egen strøm mens 3.5" versjonene må brukes med strøm-adapter..

Lenke til kommentar

Takk for svar.. Nå kommer dere til å skjønne hvor lite jeg vet om data; hvordan finner jeg ut om jeg har firewire eller usb-2? :blush::blush:

Dn skal forresten brukes til å lagre hovedsaklig bilder og filmer på, den bør også kunne kobles til den stasjonære pc'en vi har da jeg skal hente bilder fra den harddisken og flytte over til den ekserne.

Endret av Lynn
Lenke til kommentar

Siden hun har sagt hvilken pc hun har (supert) så vet vi jo at hun har 3x usb-porter på pcn sin... :thumbup:

Jeg tror fortsatt den jeg linket til tidligere gir deg mye plass for pengene... ;) (om pris har noe å si)

For en stornerd så er det kanskje litt "plastikkfølelse" og mangler FireWire, men hvis pris spiller inn så anbefaler jeg denne, om utseende betyr mye så finnes det mange som er mye penere utseende messig...

Å en eksternhardisk passer også på din stasjonære så lenge den også har usb-kontakt, noe den ganske sikkert har om den ikke er veldig gammel... :)

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Supert, takk for svar. :thumbup: Da skal jeg ta en nærmere titt på linken.

Siden hun har sagt hvilken pc hun har (supert) så vet vi jo at hun har 3x usb-porter på pcn sin...  :thumbup:

Jeg tror fortsatt den jeg linket til tidligere gir deg mye plass for pengene... ;) (om pris har noe å si)

For en stornerd så er det kanskje litt "plastikkfølelse" og mangler FireWire, men hvis pris spiller inn så anbefaler jeg denne, om utseende betyr mye så finnes det mange som er mye penere utseende messig...

Å en eksternhardisk passer også på din stasjonære så lenge den også har usb-kontakt, noe den ganske sikkert har om den ikke er veldig gammel...  :)

6270419[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...