MVR Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ble Freedom rocker på meg Er vel greit nok. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 You Are an Indie Rocker! You are in it for the love of the music... And you couldn't care less about being signed by a big label. You're all about loving and supporting music - not commercial success. You may not have the fame and glory, but you have complete control of your career. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 You are in it for the love of the music... And you couldn't care less about being signed by a big label. You're all about loving and supporting music - not commercial success. You may not have the fame and glory, but you have complete control of your career. Testen kunne godt ha vært lenger, egentlig. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) You Are a Punk Rocker! When it comes to rock, you don't follow any rules You know that rocking out is all about taking down the man You've got an incredible stage presence and rock persona You scare moms, make bad girls (or boys) swoon, and live life on the edge! Hell yeah:P Endret 2. april 2008 av grungewhore Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg ble emo :!: Tulletest Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja det ble jeg. Artig "test". Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg ble emo, selv om musikksmaken min er stikk motsatt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg ble Emo.. Men det var ingen alternativer som passet til meg i testen. Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) \You Are a Chick Rocker! You're living proof that chicks can rock You're inspired by Joan Jett and the Donnas And when you rock, you rock hard (Plus, you get all the cute guy groupies you want!) Heh.. Endret 6. april 2008 av Jan-Erik123 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Eg blei vist ein emo-rocker. Testen sugde for meg i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå