Gå til innhold

Sygate Personal Firewall Pro 5.6 vs ZoneAlarm ?

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har vært bruker av Sygate 5.5 Pro i flere år nå, og vurderer nå enten å oppgradere til nye versjon 5.6, eller bytte over til et annet alternativ. Outpost var en mulighet, men den passet ikke for meg. Jeg bare lurte på om ZoneAlarm er noe bedre enn Sygate? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden Sygate er kjøpt opp av Symantec vil det ikke komme nye utgaver av denne brannmuren. Da vil det sikkert være bedre å satse på en brannmur som fortsatt eksisterer og blir videre utviklet og oppdatert.

Fra Symantec: Important Notice: Effective November 30th, 2005 all Sygate consumer firewall products will be discontinued.

Lenke til kommentar
Siden Sygate er kjøpt opp av Symantec vil det ikke komme nye utgaver av denne brannmuren. Da vil det sikkert være bedre å satse på en brannmur som fortsatt eksisterer og blir videre utviklet og oppdatert.

Fra Symantec: Important Notice: Effective November 30th, 2005 all Sygate consumer firewall products will be discontinued.

6253652[/snapback]

pcen min kræsja totalt for en stund siden, og det var sygate som gjorde det :thumbdown:

men det funka fett helt til da :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...