petterg Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Den noe skremmende dato vi har i morgen ser også skummel ut hos met. Endret 5. juni 2006 av petterg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Pokkern.. skal kjøre moped til skolen i morgen.. får hyre meg da.. btw: Er vel værre med all kirkebrenninga i mårra? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Pokkern.. skal kjøre moped til skolen i morgen.. får hyre meg da.. btw: Er vel værre med all kirkebrenninga i mårra? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ja, han nevnte det med kirkebrenninga på Tv2 nyhetene istad, egentlig ganske unødvedig. Men det er sikkert mange som har lagt til datoen. Litt scary da Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Pokkern.. skal kjøre moped til skolen i morgen.. får hyre meg da.. btw: Er vel værre med all kirkebrenninga i mårra? 6249287[/snapback] Kirkebrenninga er for å holde temperaturen oppe Lenke til kommentar
5628452 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Arg, det er så vanskelig med stivfrosne fingre når en skal fikle med fyrstikker. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Spådd -3 grader på formiddagen der jeg bor, er vel for å holde djevelen unna Endret 5. juni 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 kjedelig for dem som får unge i dag --> djvelens unge / antikrist Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Men må være gøy å være født på denne dagen. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 En skulle jo tro at den dagen skulle det være helvetest varmt Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ja. Det værste er at vi har en satanist i klassen. huff, jeg blir redd. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 tror djeveøen har en finger med i spillet i dag Vi blir holdt på skolen i hele dag uten å ha noe som helst å gjøre... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 vi blir tvunget til å skrive en stil i norsk. kanskje læreren vår (ruth) er moren til satan? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ja. Det værste er at vi har en satanist i klassen. huff, jeg blir redd. 6251080[/snapback] Som i djeveldyrker? Eller LaVey ting? Eller har du ikke tatt deg bryet med å finne ut og heller bare dømmer han/hun, fordi han/hun går i sorte klær? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jepp, han skal heeeeeelt sikkert rett hjem etter skolen og ofre noen kattunger + et par geiter. Hilsen en "satanist" (svarte klær+langt hår). Idiot. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ja. Det værste er at vi har en satanist i klassen. huff, jeg blir redd. 6251080[/snapback] Som i djeveldyrker? Eller LaVey ting? Eller har du ikke tatt deg bryet med å finne ut og heller bare dømmer han/hun, fordi han/hun går i sorte klær? 6251208[/snapback] Jepp, han skal heeeeeelt sikkert rett hjem etter skolen og ofre noen kattunger + et par geiter. Hilsen en "satanist" (svarte klær+langt hår). Idiot. 6251227[/snapback] ok, for de som ikke skjønte at det var en spøk: Det er en hun, hun holder ikke på med noe satanist greier, men hun går i svarte klær og hører på death-metal (eller hva det er). Jeg er ikke på noen som helst måte i mot henne, hun skjønner også når vi spøker med det. Er bare litt morsomt å kødde med det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er det som er litt kjipt med forum og internett, det går ikke å se om folk kødder eller ikke. Anyhoo, send meg mobilnummeret hennes, hehe. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 tror djeveøen har en finger med i spillet i dag Vi blir holdt på skolen i hele dag uten å ha noe som helst å gjøre... 6251083[/snapback] OG jeg har hatt fri hele dagen og bare jobbet på hjemmesiden min Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 tror djeveøen har en finger med i spillet i dag Vi blir holdt på skolen i hele dag uten å ha noe som helst å gjøre... 6251083[/snapback] OG jeg har hatt fri hele dagen og bare jobbet på hjemmesiden min 6253480[/snapback] få se hjemmesiden da bitex: kan nok ikke gi noe nummer bort. ialfall ikke her. noe annet vi oppdaget her om dagen, er at når vi veide oss, så veide hun 66,6 kg. Hun er litt høy (ikke feit). men dæven hvor sjokkert vi ble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå