carl-kr. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) hei! jeg skal ha meg et nytt digitalcamera. det jeg har nå er et av de første som kom ut og er digert!! jeg vil nå ha et "slimt" camera med gode spesifikasjoner. det beste man kan få til mellom 2 og 3 tusen kroner. dette maybe?: https://prisguiden.no/product.php?productId=41559 noen tips? Endret 6. juni 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det var da uvanlig å ønske seg et kamera som er lite stilig. De fleste ville nok heller ha et som er stilig. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det var da uvanlig å ønske seg et kamera som er lite stilig. Skulle vel stått "lite og stilig". Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Det var da uvanlig å ønske seg et kamera som er lite stilig. Skulle vel stått "lite og stilig". 6249678[/snapback] selfølgelig! det er redigert..hehe Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sony lager gode kamera. Når du i utgangspunktet vil ha et lite og "slimt" kamera, er det ingenting i veien med dette kameraet spesielt. Generelt sett kan man si det slik, at om du er villig til å ha et litt større kamera, så får du det igjen i bildekvalitet. Bare et tips, så du vet hva du må forsake for størrelsen Av andre kamera, som jeg VET er gode, har du Canon Ixus 55/60 og Pentax Optio A10. De er verdt en titt. Legg merke til at Pentax'en har fysisk større bildebrikke tross sin lille størrelse. Det forhindrer støy i bildene. I tillegg har den optisk bildestabilisator, noe som kan hjelpe deg å ta bilder i dårlig lys uten blits, eller med lavere ISO, slik at støynivået blir enda lavere. Personlig ville jeg valgt Pentax Optio A10 om jeg skulle hatt et kamera i denne størrelsen. Min personlige mening, er at det er det beste kameraet mellom 2-3000 kroner som er så lite og nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå