OinkOink Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Skal lage en hjemmeside for familien og vil egentlig bare klistre opp webdesign slik at det ser litt flott ut. Har dere tips til hvor jeg kan finne templates som ser helt ok ut? Orker ikke starte fra bunnen av fordi muttern vil ha prosjektene sine på hjemmesida Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hvis du er på utkikk etter en blog, kan jo www.blogger.com og mange andre tilsvarende vært verdt en titt? eventuelt finns det en del CMS'er som har innebygde templates, men jeg har ikke prøvd slike selv. mulig wordpress kan tilby noe der? velkommen til forumet btw Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 hvis du er på utkikk etter en blog, kan jo www.blogger.com og mange andre tilsvarende vært verdt en titt? eventuelt finns det en del CMS'er som har innebygde templates, men jeg har ikke prøvd slike selv. mulig wordpress kan tilby noe der? velkommen til forumet btw 6249368[/snapback] For det første vil jeg takke for hjelp og velkomst, men det er nok ikke en blogg jeg er ute etter. Hun (muttern) kunne tenkt seg spalter som: "siste nytt" "familiebilder" "prosjekter" "gjestebok" og annet småplukk. Så det er vel egentlig en template for hjemmeside jeg er på utkikk etter. Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 www.oswd.org www.freewebtemplates.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå