Øystein T. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hei, eg bur på studentbolig i Bergen. Her må ein bruke brukernavnet og passordet ein har på skulen ilag med ei VPN tilkobling for å kome seg på internett. Eg går på høgskulen i Bergen. Eg har prøvd ei stund no, men kjem ingen veg. Versjon er Ubuntu 6.06. Har innstallert pptp-linux pakken. Sida eg er ny med linux, går da også litt seint med meg, men ikkje le sjølv om da kanskje er litt enkle problemstillingar for enkelte Hehe. Eg har prøvd det som står på http://www.wlan.uib.no/vpn-linux.html. Der skal eg laga tre filer; /etc/ppp/pap-secrets, PPTP-ON og PPTP-OFF. Eg har laga desse filene og lagt pap-secrets i den gitte mappa. Etter det so har eg berre PPTP-ON/-OFF liggande i ei vilkårlig mappe i /home/oystein/vpn/. Men kva skal eg så gjere? Skjønar ikkje kva fil eg skal køyre no, eller korleis eg gjer det. Har også prøvd meg på http://www.mi.uib.no/~bjornts/vpn/. Her er det eit skript som eg laga til UiB. Problemet mitt er at eg heilt skjønar kvar eg skal bytte ut med HiB adressa, og kvar eg skal bruke mitt brukernavn. Eg skjønar heller ikkje heilt opplegget med den der. Har prøvd, men får det ikkje til. Køyrde til slutt install.sh, men då fekk eg feilmeldingar på alle kommandoane som var i den. Nokon som har erfaring med linux og HiB/SiB/UiB/Nhh som kan hjelpe meg? På førehand, takk for svar! Mvh, Øystein Endret 8. juni 2006 av rec0n Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Eller viss det er nokon som generelt har peiling på VPN og Linux kan dette også være til hjelp! Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du kan konfigurere pptpclient for hånd, men det kan ikke jeg hjelpe deg med. Jeg har brukt den grafiske frontenden pptpconfig på studenthjem og HiB AI (på daværende tidspunkt kjørte jeg Ubuntu 5.10, det finnes sikkert/dukker opp en pakke til 6.06 også). Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Husker jeg stresset litt med det (til jeg satt opp egen OpenVPN server) Men jeg gikk etter denne når jeg satt opp VPN i gamledager. (riktignok mot UiB, men kan lett skiftes ut med HiB sin maskin) Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Husker jeg stresset litt med det (til jeg satt opp egen OpenVPN server) Men jeg gikk etter denne når jeg satt opp VPN i gamledager. (riktignok mot UiB, men kan lett skiftes ut med HiB sin maskin) 6254903[/snapback] Ja, eg har sett på den linken der, men eg skjønar ikkje heilt korleis eg skal gjere det. Eg har laga dei tre filene, og lagt pap-secrets fila i gitt mappe, men kva skal eg gjere med dei andre filene, og korleis køyrer eg det? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Lekte meg litt med det nå, og jeg fulgte denne guiden, og nå har jeg UiB-IP Står veldig enkelt forklart der hva du trenger å gjøre Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Ok, eg prøver, sjølv om eg ikkje er so flink til dette. Kjem sikkert tilbake med fleire spørsmål Takk for hjelpa so langt! Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Lekte meg litt med det nå, og jeg fulgte denne guiden, og nå har jeg UiB-IP Står veldig enkelt forklart der hva du trenger å gjøre 6255527[/snapback] Dei pptpconfig .deb filene eg finner fungerer ikkje, so eg lasta ned ein .tar.gz, men denne ville heller ikkje fungere. Har du ein versjon som fungerer? Då eg prøvde å gjere det som stod på sida fekk eg opp at eg ikkje fekk lov inn på nettet. Slik som dette: http://pptpclient.sourceforge.net/howto-di...ect_unreachable Kva er "DOMAIN"? hib-vpn-gw? Og kva er server? hib-vpn-gw? Mm.. framleis stuck. Endret 6. juni 2006 av rec0n Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Ok, no har kome litt lenger trur eg. Har gjort følgande: 1.) Innstallert pptp-linux. 2.) Laga fil pap-secrets i /etc/ppp/ h123456 hib-vpn-no passordetMitt * 3.) Laga fil pptp-on som eg har lagra i /bin/ /bin/rm -f /var/run/pptp/* 1>/dev/null 2>/dev/null #etc/ppp/pap-secrets /usr/sbin/pptp hib-vpn-gw debug name h123456 defaultroute sleep 10 //sbin/route add -net 10.0.0.0 netmask 255.0.0.0 gateway 10.10.37.1 /sbin/route del default gw 10.10.37.1 /sbin/route add 172.16.2.2 gw 10.10.37.1 4.) Og laga pptp-off fil som og ligg i /bin/ #!/bin/bash killall pppd /bin/rm /var/run/pptp/* killall pppd Deretter skriver eg pptp-on so jobber den sikkert litt, men etter ei lita stund kjem det opp: oystein@oystein-laptop:~$ sudo pptp-on SIOCADDRT: File exists SIOCADELRT: No such prosess SIOCADDRT: File exists oystein@oystein-laptop:~$ Eg kan etter dette ikkje pinga nokon, so eg har nok ikkje kontakt med nettet. Men eg skriver jo passordet i pap-secrets fila, kor kjem dette egentleg inn seinare? Og kva skal eg gjere vidare for å kome på nett? Eg skjønar ikkje kva SIOCADDRT og SIO... tyder! Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Etter hjelp frå ein på Universitetet (UiB) er det ordna. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Etter hjelp frå ein på Universitetet (UiB) er det ordna. 6269223[/snapback] hadde vært kjekkt om du skrev hva som var løsningen. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Det skal eg gjere! Har tid seinare i kveld, so det skal kome ut då! Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Ok, det står kva som er problemstillingen øverst, men for å gjenta dette i korte trekk. Operativsystem: Ubuntu Dapper Drake (6.06) Sitter på studentheim i Bergen, for å kome på nett her, må eg kome inn på VPN tilkoblinga til studentnettet med brukernavn og passord frå skulen. 1. Installere pptp-linux pakken. Om ein hadde hatt internett hadde dette vore ganske enkelt ved hjelp av APT, men da hadde eg jo ikkje. Sida eg hadde installert Windows på ein anna partisjon kunne eg bruke det til å hente ned filer frå nettet. Måtte bruke .deb-filer, då dette er køyrbare filer. Grunnen til det er at eg ikkje hadde noko god kunnskap til kompilering, og hadde heller ikkje installert kompilator, noko som gjorde prosessen med .tar.gz tungvint. Kjem ikkje på kor eg lasta da ned frå, men brukte google og ".deb" dapper "pptp-linux" el.l. søketekstar. 2. Lage tre filer. Eg laga meg ei mappe der eg fyrst oppretta dei tre filene, deretter kopierte eg dei på plass etterpå. Innhaldet i filene er som følger. 2.1 pptp-on #!/bin/sh /sbin/route add -net 10.0.0.0/8 gw 10.10.37.1 /bin/rm -f /var/run/pptp/* 1> /dev/null 2> /dev/null /usr/sbin/pptp hib-vpn-gw debug name h123456 defaultroute /sbin/route delete default sleep 10 Gatewayen, "gw 10.10.37.1", fann eg ved å skrive netstat -rn i terminalen. Riktig gateway er den som står til 10.0.0.0."sleep 10" er for at maskina skal få tid til godkjenningsprosessen (VPN), 2.2 pptp-off Denne trur eg ikkje fungerer, men har ikkje testa den. Så ikkje stol på den. #!/bin/sh killall pppd /bin/rm /var/run/pptp/* killall pppd 2.3 pap-secrets skal ligge i mappa /etc/ppp/ #/etc/ppp/pap-secrets (husk chmod 600; chown root:root ) # "Secrets" for autentisering mot HiB VPN # klient server secret IP adresser h123456 hib-vpn-gw passordetMitt * "hib-vpn-gw" skal stå om ein skal koble seg mot HiB, og "*" skal stå under "Ip adresser", det andre må bytjast ut mot personlege fakta. Så, for å kopiere skreiv eg: sudo cp /home/oystein/vpn/pptp-on /usr/local/bin sudo cp /home/oystein/vpn/pptp-off /usr/local/bin sudo cp /home/oystein/vpn/pap-secrets /etc/ppp/ Deretter må eg chmod og chown pap-secrets: sudo chmod 600 /etc/ppp/pap-secrets sudo chown root:root /etc/ppp/pap-secrets Og tilslutt gjere pptp-on og -off køyrbare: sudo chmod +x /usr/local/bin/pptp-on sudo chmod +x /usr/local/bin/pptp-off 3. Ferdig Då var eg ferdig, og skriver berre sudo pptp-on i terminalen for å tilgang til internett! Trur eg har hugsa alt no! Endret 12. juni 2006 av rec0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå