dinosauren Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Har nettopp reinnstalert windows og alt gikk helt fint. Får en fårespørsel om jeg vil aktivere windows. Visst jeg ikke aktivere kan jeg bare bruke windows i 30 dager. Jeg aktiverer men det kommer opp noe med at det er noe med lisensnøkkelen/cdkeyen. Nøkelen jeg brukte er den som står klistra på pcen! Det er den orginale som kom med da jeg kjøpe pcen!! Hvorfor skjer dette? Er den eneste løsningen å ringe? nå med vedlegg!! Dok1.doc Endret 6. juni 2006 av dinosauren Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ser ikke noe vedlegg, men ja du må ringe. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har vært borti samme problemet med en kamerat sin lovlige Windows. Fint at de gjør det så enkelt og greit for de som betaler for Windowsen sin... (behold teh irony). Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Aktiver over telefon, da du blir direkte oversatt til support om keyen ikke blir godkjent. klag, klag og klag så får du det nok til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå