BpB Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg jobber i MS Visual C# 2005 Express og har laget en liten database med "drag and drop". Jeg dro en tabell inn i hovedvinduet og fikk laget en tableadapter, en bindingsource og en bindingnavigator. Når jeg kjører programmet i debug, og endrer data i databasen der, lagres ikke endringene, selvom jeg klikker på lagresymbolet. Men hvis jeg kjører en publish, og installerer den på maskinen virker alt som det skal. Er det slik det skal være, eller har jeg et problem? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg jobber i MS Visual C# 2005 Express og har laget en liten database med "drag and drop". Jeg dro en tabell inn i hovedvinduet og fikk laget en tableadapter, en bindingsource og en bindingnavigator. Når jeg kjører programmet i debug, og endrer data i databasen der, lagres ikke endringene, selvom jeg klikker på lagresymbolet. Men hvis jeg kjører en publish, og installerer den på maskinen virker alt som det skal. Er det slik det skal være, eller har jeg et problem? 6249074[/snapback] Properties på databasefila. Der har du et valg som heter "Copy to output directory". Forandre på denne til "Copy if newer" eller "Do not copy". Avhengig av hva du ønsker. Lenke til kommentar
BpB Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Så enkelt. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå