Gå til innhold

Noen spørsmål om Xbox 360

Zappza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg skal kjøpe meg 360 nå og har et par spørsmål angående det :)

- Er trådløst nett innebygget i Premium?

- Går det ann og skifte HDD?

- Streaming av film fra PC. Kun mulig i med Windows XP Media Center?

6249047[/snapback]

Kan legge til at du fint kan kjøre USB harddisker og minnepinner for å ta med deg musikken din overalt.

Lenke til kommentar
alle MP3 spillere støttes(?) og ingen tredjeparts harddisker har kommet, men du kan bruke ekstern HDD som ikke krever innstalasjon til å oppbevare bilder og musikk

6249206[/snapback]

Alle? de nyeste iPod-ene og de nyeste Zen-ene også?

Lenke til kommentar
ja, Ipod bruker AAC(?) og det støtter ikke X360, men etter den nyeste dash-updaten da skal AAC fungere på X360. Zen funker!

6249545[/snapback]

Huh, var overraskende :)

Går det ann og kopiere filmer til den for så senere å se dem? Eventuelt på en ekstern disk?

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Men du kan legge inn demoer fra MP over live?

6249657[/snapback]

nei, du kan kun lagre informasjon om andre ting enn spill og video på ekstern harddisk som ikke er S-ATA disken til X-box. Men du kan enkelt lage deg en slik disk av en hvilken som helst S-ATA disk, altså :roll:

Lenke til kommentar
var ikke helt sikke på om jeg forstod Mar1us der... Men så på mpx.no at dem selger USB 2.0 ekstern harddisk 80GB til 900kr ca.. Synes det er rart ikke en slik en kunne brukes  i stedet for 20GB... For den er vel lesbar for 360`en?

6259751[/snapback]

ja, men det er ikke en S-ATA disk, og ikke proprietært nok til at du får lagret spillinformasjon eller demoer på den. Det må på disktilkoblingen. Så skal du spare kæsj må du lage egen kontakt til en nesten vilkårlig satan-disk. Du finner hjelp med google.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...