KjellM Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Eg lurer på hvordan man laster ned .ram-filer Eg prøvde å høyreklikke,og så velge save as,men da lagrer den berre linken eller noke sånt. For å sjåhøyre fila så må eg sitte på nettet og la den spille gjennom Real Player. Er det ingen måte eg kan laste ned fila på?? Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei du! Streambox-VCR blir anbefalt av noen på forumet her! Gjelder å søke litt i forumet :smile: Lenke til kommentar
gloom Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 kjellm: .ram-filer peker kun til en .ra-fil som skal streames. .ra-filer kan hentes ned, .ram-filer kan ikke. du kan bruke en streamrecorder som det nevnes her, men slikt er i de fleste tilfeller ulovlig. de som legger ut materialet sitt som "streaming only" har vanligvis en god grunn til det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 og de som produserer dvd'er ønsker nok ikke at folk ripper dem og legger dem ut på edonkey/kazaa/dc heller.. men bryr folk seg? nix Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Vel, jeg var oppe i samme dilemma, da jeg skulle se på online streaming fra noe møte som jeg følger med på, så var det kun en *.ram fil. Dette er en link fil, denne kan du laste ned, men hvis du bruker notepad til å åpne den, så ser du fort at den peker til f.eks *.rm *.ra fil, kopier denne nye linken og f.eks lim inn i browseren din eller nedlastnings program som du bruker, du skal da kunne laste ned hele streaming fila. Det er også mulig at noen servere har låst for dette. Som det ble sagt tidligere her, det er en grunn for at folk ikke skal kunne laste ned så enkelt, og jeg oppfordrer på det sterkeste ikke pirat kopier. Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Psilocybe: Hva har .ram/.ra egentlig med DVD plater/Kaaza/DC osv. og gjøre? Kanskje det er du som ikke tåler hallusinpgener? - Judaz - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå