CellularDude Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) De siste dagene har jeg merket at sidene på forumet vises ufullstendig. Det gjelder de dataene som vises (f.eks Mine innlegg) når jeg er pålogget. Irriterende dersom jeg venter på innlegg/svar i en tråd Dessuten vises ikke snarvei til de ulike hovedemnene på forumet. Andre som har merket det samme? Endret 5. juni 2006 av CellularDude Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Eneste jeg har merket er om jeg sjekker pm-kassa mi... Forsvinner litt ut på høyrekanten om jeg bruker Hardware.no - Dynamisk "skinnet". Ser allt om jeg velger IPB default skin Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Kan bare støtte CellularDude i hans observasjoner. Sliter med akkurat det samme (Win XP/IE) Endret 6. juni 2006 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Kan bare støtte CellularDude i hans observasjoner. Sliter med akkurat det samme (Win XP/IE) 6250737[/snapback] Har prøvd på en annen PC, og har samme problem også her. Møkk irriterende! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Bruk linkene nede i hjørnet til å gå inn på ett annet forum Feks amotor der virker alt som det skal. Mine innlegg, meldinger osv.... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Når jeg bruker Opera 9 er det ikke problemer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Kan jeg få et skjermbilde av dette problemet? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Her er ett bilde fra Amobil hvor jeg er logget inn men ikke har menyene Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Og her er ett fra Amotor hvor jeg har menyene. (Ble 2 poster siden jeg ikke fant ut hvordan jeg la til 2 bilder i samme posten :-) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Og hva sier så Amobil selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg