[dR]MiljO Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Heisann.. det har ved et uhell detti en skue under hovedkortet uten at jeg merket det. jeg skjønte ikke hva d var når jeg tyrkket på startknappen, og det bare blinket i neonlysa og ingenting startet. jeg prøvde dette iallefall 40 ganger men skjønte ikke hva d var. så fant jeg ut at d var en skrue der. da jeg tok den vekk startet maskina, men ingenting skjedde på skjermen. før kom d en pipelyd fra hovedkortet når jeg startet. det gjør d ikke nå. er hovedkortet ødelaget? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det er nok stor fare for det, diverre... Det kan høyrast ut som det har blitt ei kortslutning... Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 hvordan resetter jeg cmos? det virker som om hovedkortet ikke "står på" på en måte Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hvordan resetter jeg cmos? det virker som om hovedkortet ikke "står på" på en måte 6248897[/snapback] Står i manualen til hk'et.. Er nok mest sannsynlig ødelagt ja.. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Var litt sen men: Se i manualen til hovedkortet. Eventuelt si hvilket hovekort du har. Det står en jumper og kortslutter 2 av 3 pinner. Du skal flytte den over så du kortslutter pinne 1 og 2 (og ikke 2 og 3 som den står på nå) i 2 sekunder eller så... Endret 5. juni 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 det har jeg prøvd... Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 er d noen fare for at prossesor eller noe annet har gått? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 er d noen fare for at prossesor eller noe annet har gått? 6248981[/snapback] Vil tro det mest sannsynlig er hk'et.. Har skjedd to ganger med meg, første gangen var det statisk elektrisitet.. Andre gangen var for en uke siden omtrent, venter på nytt nå. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 får man d på garantien? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 får man d på garantien? 6249027[/snapback] Kommer helt på hva du sier når du sender det tilbake, klar feil man selv har gjort. Dekkes ikke av garanti. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 noen forslag på nytt hovedkort? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 noen forslag på nytt hovedkort? 6249104[/snapback] Til meg (netshop) sa de at jeg fikk et tilsvarende nytt et tilbake hvis de hadde det, hvis de ikke hadde det lenger fikk jeg et nytt annet bare. Har egentlig ikke sjekket ut hvordan det der er, om jeg får bestemme det selv, eller om jeg får et annet de velger med tilsvarende spesifikasjoner.. Kanskje noen andre her som vet? Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 hovedkort til amd x2 4200 har også radeon x1800xt Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hadde ikke sånne unskyld utrykket idioter som deg tatt det det garantien så hadde data deler for alle oss andre vært MYYYEE billigere, bestill heller ett du Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hadde ikke sånne unskyld utrykket idioter som deg tatt det det garantien så hadde data deler for alle oss andre vært MYYYEE billigere, bestill heller ett du 6381071[/snapback] Fullstendig enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå