Duron rocks Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei. Har en HTC Magician (Qtek S100), med et 1 GB Kingston MMC kort i. Men av en eller annen grunn blir ikke filene overført til PCen når jeg prøver på det. Overføringen ser ut til å gå knirkefritt, ingen feilmeldinger eller noe. Jeg fikk dette problemet i starten av mai, inntil da har det fungert. Anta jeg merker 5 mapper på Pocketen, med bilder i hver mappe. Den eneste mappa som da blir overført er den øverste jeg merket, men ingen filer blir overført.. Noen som har vært borti noe slikt? eller som har tips? Har reinstallert siste ROM fra qtek.no, og reinstallert Activesync - til ingen nytte. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) det ligger nok i activesync, skru av konverteringo g prøv igjen. evt bruk minnekortleser som går lysår kjappere Endret 6. juni 2006 av Admin'c Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Hjalp ikke noe å fjerne konverteringa heller. Klart man kan bruke en minnekortleser, men er jo noget tungvint .. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Brannmur/antivirusprogram er ikke blitt oppgradert i det siste? Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Nope.. Ikke noe som skulle hindre filene å bli overført Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå