tradhtare Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg bare _må_ spørre om en ting som jeg kom på: Her jeg kommer fra,har vi ikke restauranten "Friday's". Sist jeg var i Oslo, så var jeg og spiste på Friday's, også fikk jeg og venninna mi gratis påfyll med brus med en gang vi hadde drukket opp den første. Vi har våre teorier om hvorfor dette skjedde, men bare for å være helt sikker, så spør jeg dere: Er det vanlig med gratis påfyll av brus når man spiser på Friday's? Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det er ikke ofte man rekker å tømme glasset før de kommer med et nytt et. Hadde det bar vært øl.. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Hehehe okei;) Jeg merka det! Hadde så vidt fått tømt det før de kom med et nytt. Sinnsykt genialt:) Men da gikk den skjønneste teorien i grus Vi trodde nemlig det var en hyggelig gest fra en av de andre servitørene Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hehehe okei;) Jeg merka det! Hadde så vidt fått tømt det før de kom med et nytt. Sinnsykt genialt:) Men da gikk den skjønneste teorien i grus Vi trodde nemlig det var en hyggelig gest fra en av de andre servitørene 6248919[/snapback] Du er lit sånn godtroende du Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Både fridays og Hard Rock har verdens-omspennende policy på dette. I US får du selvsagt gratis refill. Og jeg får rabatt på Friday's når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Både fridays og Hard Rock har verdens-omspennende policy på dette. I US får du selvsagt gratis refill. Og jeg får rabatt på Friday's når jeg tenker meg om. 6249022[/snapback] Ah, heldig. Hvorfor det, egentlig? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Pappa er i noen styrer bak eierselskapet. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Pappa er i noen styrer bak eierselskapet. 6249032[/snapback] Burde nesten visst det. ^^ Ja ja, rabatt eller ikke - Friday's er godt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg tror jeg har spist der én gang i Oslo... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) I USA er det egentlig standard med gratis påfyll i resturanter. JoachimR kom meg litt i forkjøpet der gitt, sånn går det når man glemmer at man holder på å svare i et emne Endret 5. juni 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Selv i land der Fridays(og også Hard Rock Cafe) er representert hvor vannet ikke regnes som sikkert nok, og brusen derfor serveres fra bokser, må rette seg etter policyen. Tror jeg endte opp med fire eller fem diet Pepsi-bokser på HRC Cairo.. Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg tror jeg har spist der én gang i Oslo... 6249058[/snapback] Men du er ikke sikker? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har spist et par ganger på TGI Fridays i Bergen, og jeg må få si meg mektig fornøyd. De har de beste hamburgerene i byen, og den beste servicen jeg har vært borti når det kommer til det prisnivået de ligger på. At man får gratis påfyll av brus er bare et digert pluss! Er en stund siden jeg var der sist nå, så må kanksje ta turen bortom og feire når skolen er ferdig. Snorre Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Men du er ikke sikker? 6249464[/snapback] Riktig. Lenke til kommentar
veos Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Tommelen opp for Firday's i Oslo, hvertfall! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Det er ganske dyrt der da, men gratis påfyll med brus er konge Endret 5. juni 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Hehehe okei;) Jeg merka det! Hadde så vidt fått tømt det før de kom med et nytt. Sinnsykt genialt:) Men da gikk den skjønneste teorien i grus Vi trodde nemlig det var en hyggelig gest fra en av de andre servitørene 6248919[/snapback] Du er lit sånn godtroende du 6248945[/snapback] Godtroende er jeg ikke:) Men vi hadde veldig mange grunner for å tro det vi gjorde! Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Litt flau må jeg innrømme at jeg aldri har hørt om kjeden Friday's før. Den er ikke her på sunnmøre i hvertfall. Hvor i Oslo ligger den? Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 JEg er 15 år, hvis jeg og en kompis går og kjøper et glass bruss hver for eks 20 kroner eller noe. Får vi da påfyll da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå