TaEnBolle Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Dette er kravene mine: Langringsplass (30gb) Levetid (mest Mulig) og som har bra dockingstasjon/høytalere som man kan kjøpe. Størrelse, farge og slikt teller ikke noenting. heller ikke vanskelighetsgrad, dette er noe jeg pleier å fikse lett uansett. skal IKKE ha Video. Noen som har ett forslag? Creative Zen Touch/Zleek eller Ipod? Ville ha Sony HD5, men den har knot og lite med dockings/høytalere. OG JA; JEG VET DET ER 1000 SLIKE POSTER FRA FØR! Endret 5. juni 2006 av TaEnBolle Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Av de 3 du har satt opp som alternativer vil jeg anbefale Sleek/Sleek Photo. Ville ikke tatt Touch, pga: Den er stor og tung. Den har ikke noe lyd du kan skryte av. Ipod er noe som alle har, lyden er heller ikke spesielt bra. Det er mange det blir feil på. Batteritiden synker betraktelig etter en stund. Sleek: God lyd, og kvalitet. Sleek har fått meget mye skryt på forumet. Jeg hadde ikke vært i tvil. EDIT: Post 800 Endret 5. juni 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå