eLang Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Mulig jeg er blind, men fant ingen andre plasser å poste dette innlegget... Kjøpte en LG 26LC2R LCD TV fra Expert rett før helgen (koster 8.999,- men fikk den for 7.999,-), men er ikke helt fornøyd. Synes det er for lite detaljer i skyggene, og det sorte er langt fra sort, pluss at det er merkbart etterslep(ser dette spesielt i ansikter). Det er jo 8ms responstid så det burde vel ikke være SÅ synlig...? Mulig det er jeg som er kravstor, men jeg mener nå at jeg burde få litt mer for 8.000 spenn…? Eller? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Mulig jeg er blind, men fant ingen andre plasser å poste dette innlegget... Kjøpte en LG 26LC2R LCD TV fra Expert rett før helgen (koster 8.999,- men fikk den for 7.999,-), men er ikke helt fornøyd. Synes det er for lite detaljer i skyggene, og det sorte er langt fra sort, pluss at det er merkbart etterslep(ser dette spesielt i ansikter). Det er jo 8ms responstid så det burde vel ikke være SÅ synlig...? Mulig det er jeg som er kravstor, men jeg mener nå at jeg burde få litt mer for 8.000 spenn…? Eller? 6248478[/snapback] 8 høvdinger er ikke "mye" for en lcd-skjerm på den størrelsen. Har selv prøvd den mot samsungs le26r75, og det var en del forskjell. Spesiellt på detaljnivået i bildet. Det er ingen fast måte å måle oppdateringstid på. En tv som er målt til 8ms med en metode kan bli målt til 20 med en annen metode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå