cptCory Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Vil det bli litt dypere og kanskje bredere plasser enn på f. eks. The Gathering? Er et slit hvert år med 19" CRT Kjøper ALDRI LCD bare så det er sagt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Kjøper ALDRI LCD bare så det er sagt. 6248428[/snapback] Hvorfor ikke? De er da digge Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Kjøper ALDRI LCD bare så det er sagt. 6248428[/snapback] Hvorfor ikke? De er da digge 6248514[/snapback] Enig i at det er litt morsomt å trykke på skjermen med fingern så det blir bølger liksom men bortsett fra det ser jeg ingen grunn til å bytte min kjære CRT. Endret 5. juni 2006 av CoreTEC Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det ikke tatt noen avgjørelser på størrelse på plassene enda Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det ikke tatt noen avgjørelser på størrelse på plassene enda 6248571[/snapback] Du tar langt fra feil. Informasjon om størrelsene på plassene vil komme så fort vi faktisk vet hva størrelsene blir. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det ikke tatt noen avgjørelser på størrelse på plassene enda 6248571[/snapback] Du tar langt fra feil. Informasjon om størrelsene på plassene vil komme så fort vi faktisk vet hva størrelsene blir. 6250442[/snapback] Takker for svar. Lurer på om det blir noen interessante hyllebuilds om vi får 20x20 cm elll no slik Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg skal iallefall gjøre mitt verste for å få [HORE]-hylla med tilhørende dukke på plass. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 plzplzplz la oss som har to skjermer få sette disse opp i bredden. (Altså innenfor visse grenser. Når skjermene blir over 20" hver, så er det jo rimelig stort!) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg har 2*17" som jeg gjerne skulle hatt plass til... det blir vel ikke noe stort problem.. eller? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det ikke tatt noen avgjørelser på størrelse på plassene enda 6248571[/snapback] Du tar langt fra feil. Informasjon om størrelsene på plassene vil komme så fort vi faktisk vet hva størrelsene blir. 6250442[/snapback] Takker for svar. Lurer på om det blir noen interessante hyllebuilds om vi får 20x20 cm elll no slik 6250887[/snapback] på 20x20 cm har du faktisk ikkje plass til musematten din engang Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 på 20x20 cm har du faktisk ikkje plass til musematten din engang 6262461[/snapback] Hva slags 1337 matte har du da? Får fint min gamle gummimatte 2x på 20x20 Når vi ser litt på størrelsen på hallen kontra antall deltakere forespeilet tror jeg ikke det skal bli trangere enn TG i alle fall, men det er ikke bestemt noe konkret. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Sist gang vi arrangerte lan hadde vi veldig stor plass, tror det var over 1 meter * standard pultdybde. Det ble svært populært. Det burde jo være masser av plass i en hangar, så det er kanskje ikke umulig å skaffe god plass til hver enkelt? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Herr Brun: Problemet med god plass til hver enkelt er da at du ikke får plass til like mange deltakere. Så hvis en vil ha bedre plass/comfort så ville jeg kjøpt 2x billeter så for du bedre comfort. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Herr Brun: Problemet med god plass til hver enkelt er da at du ikke får plass til like mange deltakere. Så hvis en vil ha bedre plass/comfort så ville jeg kjøpt 2x billeter så for du bedre comfort. 6313155[/snapback] Vel? Hvor mange deltakere kommer seriøst til å komme på HW-lan? Ikke vondt ment til arrangørerne. Men tviler på at det blir kjempepopulært allerede første gangen. Så dersom de gjør plassene litt bredere og litt dypere er det bedre det så får det heller bare gå som det går med antall plasser. Det å bestille to plasser er jo direkte dyrt! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Herr Brun: Problemet med god plass til hver enkelt er da at du ikke får plass til like mange deltakere. Så hvis en vil ha bedre plass/comfort så ville jeg kjøpt 2x billeter så for du bedre comfort. 6313155[/snapback] Vel? Hvor mange deltakere kommer seriøst til å komme på HW-lan? Ikke vondt ment til arrangørerne. Men tviler på at det blir kjempepopulært allerede første gangen. Så dersom de gjør plassene litt bredere og litt dypere er det bedre det så får det heller bare gå som det går med antall plasser. Det å bestille to plasser er jo direkte dyrt! 6313563[/snapback] Nemlig. Det er en hangar for faen, jeg tviler på at det kommer over 500. Her har jeg to forslag: Selg billetter i dag, steng billettsalget to dager før og del opp plasser da. Jo flere deltakere, jo mindre plass på hver enkelt. Selg "vip"-plasser, hvor man kan få 50% mer plass i bredden mot å betale 100 kroner mer eller noe. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Etter min mening burde det vært som på TG, minst. 80x60cm. Ellers så hadde jo VIP-plasser vært deilig. Er jo helst bredden, og ikke dybden som er problemet. Selv tenker jeg på å ha med spacesaver. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 joda som det er utpekt så kommer sikkert ikke så mange men du vet jo aldri, kanskje kommer det fler? Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Størrelsen på plassene er ikke definert ennå. Det og mye annet vil bli informert om straks vi vet noe. Fra offisielt hold er det ikke meldt noe om størrelsen på plassene. Jeg kan love dere at dere får plass til en normal mengde datautstyr på plassen. Vedrørende deltakere - Det vi jobber opp mot er en målsetning, og den er på 2-3000. Om vi ender på fem hundre så er jeg sikker på at de fem hundre vil ha det kjempebra. Et sted må vi starte, det er ikke sikkert at vi når målsetningen, men det er bedre å ha noe å jobbe imot enn at vi blir tatt på sengen. Med tanke på lokalisasjonen er ikke målsetningen så uvirkelig. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) på 20x20 cm har du faktisk ikkje plass til musematten din engang 6262461[/snapback] Hva slags 1337 matte har du da? Får fint min gamle gummimatte 2x på 20x20 Når vi ser litt på størrelsen på hallen kontra antall deltakere forespeilet tror jeg ikke det skal bli trangere enn TG i alle fall, men det er ikke bestemt noe konkret. 6262482[/snapback] Min 5L musematte er på 38x28cm, har en annen en som detter av pulten bare du puster på den, den vil nok få god plass Ser for meg en plass på rundt TG-mål, helst mer selvfølgelig, men spørs på antall folk som kommer og greier^^ Hadde vært fint med 100x60-70cm^^ Og bare så det er sagt, 5L er slettes ikkenoe 1337 musematte Endret 9. juli 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg