the spursman Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg syns min Targa bråker unormalt mye. Tydelig fra vifta. Jeg er ingen dataekspert (så langt fra man kan komme) men det må da være mulig å gjøre noe med dette? Noen tips? Kanskje meninger om Targa? alt mottas med takk Lenke til kommentar
zacka Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Du kan prøve å oppgradere bios. Mange bærbare har det problemet, og enkelte ganger har det etter min erfaring hjulpet. Actebis som produserer Targa (i hvertfall distribuerer) har kanskje noe på sin hjemmeside. Forresten : Er maskinen veldig varm ? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Gå inn her : http://service.actebis.com/Notebook/1300WS.html Der er det BIOS oppgraderinger til din maskin for nedlasting. Muligens det er en veiledning i zip-filen som du laster ned. Vanligvis er det bare å "pakke ut" zip-fila for så å kopiere dem over på en bootbar diskett. Hvis problemer forteller jeg deg howto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå