Perril Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 huff ja husker nr, ble jo hjernevaska som liten av se på det. ble zombie og alt av tlf nr og adresser ble "spikkra" inn i hue. Kommer nok til å huske dette til jeg dør! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 815 493 00!!1!1!1!1!1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Clapausisus var vel pengekoden på The Sims.. Selvføgelig husker jeg 815 493 00 ! <{POST_SNAPBACK}> den er faktisk Klapausius Hva? Den ultimate koden er jo ;!;!;!;!;!;!;!;!;! Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Den ultimate koden er jo ;!;!;!;!;!;!;!;!;! Sier bare How do you turn this on 815 493 00! Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 åtte en fem fire ni tre null null Lenke til kommentar
William_S Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 815 493 00. Brukte det som en Facebook joke hvor noen trengte hjelp. Fikk mange likes på den kommentaren gitt. Det nummeret der vil jeg aldri glemme selv om jeg blir dement på gamlehjem om mange mange år. Skulle ønske NRK kunne få episodene opp på nett tv, men er nok dessverre et firma i Hamar som sitter på rettighetene til programmet. Jeg prøvde også å ringe inn, men kom aldri igjennom. Det virker som om sånne innringingsprogrammer for barn har stoppet helt opp. Kanskje med unntak av Jule og Påskemorgen når det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå