Newt32 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg vil egentlig ikke huske det. Har vel ikke noe valg. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Åtte en fem, fire ni tre, NULL NULL Lenke til kommentar
Gullstad Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Måten de sa det på hadde en eller annen syk klang, som hjernevasket hele norges fredilige ledere. Skam dere Kykkili Kokkos åtte-en-fem | fire-ni-tre | null- null Tusen takk, nå får jeg ikke sove på flere netter! NULL NULL! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Kykkeli kokkos ja. Det var jo der jeg lærte alt om søppelsortering...Det nummeret vil aldri forsvinne fra netthinnen min. Litt rart igrunn. Jeg har problemer med å huske min egen far's nummer, men det der husker jeg. Hva skjer om du ringer det nå? 6250202[/snapback] *Dududu* Du er kommet til et nummer som ikke er i bruk. *Dududu* Endret 7. juni 2006 av Agressive Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Får ikke det telefonnummeret ut av hodet med det første nei. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 husker koden til andre bane på "doofus" som jeg spilte i 94-95. toreador OO Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det var alltid gøy å ringe nummeret når det ikke var sending. Da fikk du høre bowlers stemme som sa noe lignende "Jeg er veldig glad for at du ringer inn til Kykkeli Kokkos, men vi har dessverre ikke sending nå, prøv igjen på lørdag" :!: Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 haha, faktisk. må ha gjort noe rart med huet til folk:p nrk driver hjernevasking Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 815 493 00! Var det ikke? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 han lederen hadde stygg hatt... lilla skit 6248304[/snapback] Det var bowler det..? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Yup, bowler var lederen ja. Spørsmålet blir vel heller hvem som ikke husker telefonnummeret til kykkelikokkos Endret 8. juni 2006 av dabear Lenke til kommentar
safsent Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Selvfølgelig husker jeg både telefonnummeret og rytmen på tallene fra 1-12 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 husker det fett som faen åtte en fem, fire ni tre, null null! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Skummelt atså mange husker det. Skummelt at jeg husker det, jeg som sikkert hadde glømt mitt egen hue, hadde det ikke sitti fast. åtteenfem firenitre NULLNULL. Også husker man rytmen på talla fra 1-12 (det var vel i sesam stasjon?) Kykkelig klemmetiiiid! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg husket det ikke, men kjente det umiddelbart igjen når jeg så 8-1-5, nå får jeg det ikke utav hodet. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Huska 1 og 9 som 0. =/ 805 403 00 Endret 5. juli 2006 av Innos Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det nummeret sitter fast i hodet mitt. Noen som husker han "miljø skruken" på kykkeli kokkos da? Eller hva han nå het. Og noen som var med på konkuransene her da? Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) ÅTTE EN FEM - FIRE NI TRE - NULL NULL! yay, huska det Endret 5. juli 2006 av zeeq Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ble grunding hjernevasket av den sangen ja... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): åtte en fem, fire ni tre, NULL NULL! Også bowler da, som svarte utenom sendingstid... Husker ikke hva han sa though. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 likte aldri det programmet... men nummeret husker jeg!! åtte-en-fem-fire-ni-tre-NULL-NULL Husker melodien de sang det på og alt Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Lets revive this thread. Mohahaha (Morratrøtt, så ikke kjeft alt for mye på meg ) Åtte én fem, fire ni tre, null null! Husker seff også cheats til de fleste spilla, gjett hvilke disse hører til: Power overwhelming Whosyourdaddy Coinage nwcthereisnospoon (Lett, i know, prøv uten å google da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå