Gjest Slettet+432 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hehe jeg husker nummeret jeg og... som hjernevasket inn i meg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Kommer aldri til å glemme det nummeret. 81549300 Husker også at de i en periode skifta nummeret. Da var det Åtte-en-fem, fire-ni-tre, null-EN :!: Endret 5. juni 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 ÅTTE EN FEM FIRE NI TRE NULL NULL!! INGEN SPOILER HER NEI! 815 493 00 6248501[/snapback] HAHAHA Seff, alle med litt respekt for seg selv husker sånt =) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Uten å se på noen innlegg her. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 815 493 00 Kan nesten ingen tlf. nr. i hodet, men dette nummeret sitter som støpt. Endret 5. juni 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Av en eller annen syk grunn husker jeg det. Endret 5. juni 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg satt alltid og hadde så lyst å ringe inn, men turte ikke. De konkurransene så morsomme ut. Håper det starter opp igjen. Tror du de lar en 19-åring slippe til på linja? Burde nesten få alt rett da. Kanskje jeg kan sende inn en fin tegning. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg satt alltid og hadde så lyst å ringe inn, men turte ikke. 6250067[/snapback] Jeg turte, men kom aldri frem. Til slutt så begynte jeg å tro at han bowlingmannen hatet meg. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 og nå er det tid for kykkeli klemmetid folkens, finn enten en venn eller en ting... No skal det klemmes (klemme musikk starter) Kor lenge er det siden det blei vist på TV egentlig? 13 år siden? 10 år? noen som har anelse? 6249065[/snapback] Tror du overvurderer din egen alder litt Det er maks 8 år siden. Eller kanskje det er jeg som tuller. Sendte de repriser? Vet ærlig talt ikke. Men 13 høres i hvertfall helt vilt ut. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 ingen som har ringt nå? test det! *for lat til å gå opp til telefonen* Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg satt alltid og hadde så lyst å ringe inn, men turte ikke. 6250067[/snapback] Jeg turte, men kom aldri frem. Til slutt så begynte jeg å tro at han bowlingmannen hatet meg. 6250075[/snapback] Siden dette er OT-baren tillater jeg meg litt OT. Måtte selvfølgelig sjekke hvor gammel du er (Ingen voksne fikk se på Kykkeli Kokos) og følte en trang for å kommentere to ting! 1. Du er 4 dager eldre enn meg 2. Du har bommet stygt på avataren din. Det der er kirsebær (eller morellebær), ikke ananas! Eller AnAnAs, som du så pent kaller det. Better luck next time! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 ROFL! Halvard Aaby Hansen Verdenshersker Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 2. Du har bommet stygt på avataren din. Det der er kirsebær (eller morellebær), ikke ananas! Eller AnAnAs, som du så pent kaller det. Better luck next time! 6250104[/snapback] Så fordi nicket mitt er ananas, så kan jeg ikke ha en avatar av moreller? Takk for at du ønsker meg lykke til neste gang, du aner ikke hvor mye det betyr for meg. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ingen årsak. Det var ikke kritisk ment, selv om det kanskje virket sånn Bare mitt forsøk på å være humoristisk en sen kveld. Ja, tro det eller ei. Sengetid. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det er vel litt i drøyeste laget å skryte av at man husker tallrekka fra den Sesam Stasjon-sangen... Jeg tror kanskje jeg hadde husket Kykelikokos-nummeret, men dessverre trykket jeg på spoilerknappen for tidlig. Heldigvis hadde ikke melodien forsvunnet. Selv om jeg ikke var noe barn lenger da programmet gikk, var det noe hele familien så på. Mener å huske det var mye som voksne kunne le av. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) De fleste her sier det er åtte-en-fem*fire-null-tre*null-null Men søkte på gulesider på nummeret, og da kommer dette opp: Aleksander Frydenlund O`Leary [email protected] Lunkavbvegen 48, 2319 Hamar 815 49 300 - Mobil: * Send som SMS * Visittkort * Send en blomst * Send flyttemelding Endret 5. juni 2006 av HaGbErT Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Kykkeli kokkos ja. Det var jo der jeg lærte alt om søppelsortering... Det nummeret vil aldri forsvinne fra netthinnen min. Litt rart igrunn. Jeg har problemer med å huske min egen far's nummer, men det der husker jeg. Hva skjer om du ringer det nå? Endret 5. juni 2006 av Skilpadde Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) 815 493 00 Tror jeg er god. Yes, I am! Endret 5. juni 2006 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Wankstah Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Kor lenge er det siden det blei vist på TV egentlig? 13 år siden? 10 år? noen som har anelse? 6249065[/snapback] Tror du overvurderer din egen alder litt Det er maks 8 år siden. Eller kanskje det er jeg som tuller. Sendte de repriser? Vet ærlig talt ikke. Men 13 høres i hvertfall helt vilt ut. 6250087[/snapback] Det begynte faktisk for 10 år siden Siste program ble sendt i 2003. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Oh! Har jeg gått glipp av så mye? Jaja, det har vel en naturlig sammenheng med at jeg en gang i tiden sluttet å stå opp kl 8-9 på lørdagene for å se på TV. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen ting går bare rett inn. Nummeret der, navnet og "familien" til de 150 første pokémon , juksekoder på spill fra du var 9 etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå