Gå til innhold

Husker du nummeret til kykkeli kokkos?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt alltid og hadde så lyst å ringe inn, men turte ikke. De konkurransene så morsomme ut. Håper det starter opp igjen. Tror du de lar en 19-åring slippe til på linja? :) Burde nesten få alt rett da. Kanskje jeg kan sende inn en fin tegning.

Lenke til kommentar
og nå er det tid for kykkeli klemmetid folkens, finn enten en venn eller en ting... No skal det klemmes (klemme musikk starter)

:love:

Kor lenge er det siden det blei vist på TV egentlig? 13 år siden? 10 år? noen som har anelse?

6249065[/snapback]

Tror du overvurderer din egen alder litt :tease: Det er maks 8 år siden. Eller kanskje det er jeg som tuller. Sendte de repriser? Vet ærlig talt ikke. Men 13 høres i hvertfall helt vilt ut.

Lenke til kommentar
Jeg satt alltid og hadde så lyst å ringe inn, men turte ikke.

6250067[/snapback]

Jeg turte, men kom aldri frem. Til slutt så begynte jeg å tro at han bowlingmannen hatet meg. :(

6250075[/snapback]

Siden dette er OT-baren tillater jeg meg litt OT. Måtte selvfølgelig sjekke hvor gammel du er (Ingen voksne fikk se på Kykkeli Kokos) og følte en trang for å kommentere to ting!

1. Du er 4 dager eldre enn meg :whistle:

2. Du har bommet stygt på avataren din. Det der er kirsebær (eller morellebær), ikke ananas! Eller AnAnAs, som du så pent kaller det. Better luck next time!

Lenke til kommentar
2. Du har bommet stygt på avataren din. Det der er kirsebær (eller morellebær), ikke ananas! Eller AnAnAs, som du så pent kaller det. Better luck next time!

6250104[/snapback]

Så fordi nicket mitt er ananas, så kan jeg ikke ha en avatar av moreller? Takk for at du ønsker meg lykke til neste gang, du aner ikke hvor mye det betyr for meg.

Lenke til kommentar

Det er vel litt i drøyeste laget å skryte av at man husker tallrekka fra den Sesam Stasjon-sangen... :tease:

Jeg tror kanskje jeg hadde husket Kykelikokos-nummeret, men dessverre trykket jeg på spoilerknappen for tidlig. Heldigvis hadde ikke melodien forsvunnet. Selv om jeg ikke var noe barn lenger da programmet gikk, var det noe hele familien så på. Mener å huske det var mye som voksne kunne le av.

Lenke til kommentar

De fleste her sier det er åtte-en-fem*fire-null-tre*null-null

Men søkte på gulesider på nummeret, og da kommer dette opp:

Aleksander Frydenlund O`Leary

[email protected] Lunkavbvegen 48, 2319 Hamar

815 49 300 - Mobil:

* Send som SMS

* Visittkort

* Send en blomst

* Send flyttemelding

Endret av HaGbErT
Lenke til kommentar

Kykkeli kokkos ja. Det var jo der jeg lærte alt om søppelsortering...

Det nummeret vil aldri forsvinne fra netthinnen min. Litt rart igrunn. Jeg har problemer med å huske min egen far's nummer, men det der husker jeg.

Hva skjer om du ringer det nå?

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar

Kor lenge er det siden det blei vist på TV egentlig? 13 år siden? 10 år? noen som har anelse?

6249065[/snapback]

Tror du overvurderer din egen alder litt :tease: Det er maks 8 år siden. Eller kanskje det er jeg som tuller. Sendte de repriser? Vet ærlig talt ikke. Men 13 høres i hvertfall helt vilt ut.

6250087[/snapback]

Det begynte faktisk for 10 år siden :) Siste program ble sendt i 2003.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...