xin2k Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei Når jeg starter opp cssm,cs 1.6, hl2, hl deathmach får jeg alltid 3 eller 4 connection problems før enn problemet slutter.. Dette skjer kun når jeg er hjemme, visst jeg er med en kompis på lan eller noe sånn skjer ikke dette lenger så det må vell være noe med ruteren vår tenker jeg.. Men har ikke særligt med peiling på sånn så forklar grundigt Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Regner med at du har sjekket alle brannmurer på datamaskinen din? Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Regner med at du har sjekket alle brannmurer på datamaskinen din? 6248296[/snapback] Har slått av den windows tingen ja, får det finnst vell ikke flere? Endret 5. juni 2006 av xin2k Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det avhenger helt av hvilke du har installert eller ikke Hvis du for eksempel har norton eller norman antivirus, så inneholder de en brannmur som ofte kan blokkere programmer som f.eks steam Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Det avhenger helt av hvilke du har installert eller ikke Hvis du for eksempel har norton eller norman antivirus, så inneholder de en brannmur som ofte kan blokkere programmer som f.eks steam 6248372[/snapback] har ikke norton antivirus på maskinen.. ingenting blokker steam på brannmuren får den er av Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Okei. Du finner fine guider til hvordan du kan åpne porter i routeren på www.portforward.com, men jeg tviler på at det er der problemet ligger. En kompis av meg hadde et lignende problem en gang. Da var det telenor som hadde blokkert steam.. Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Okei. Du finner fine guider til hvordan du kan åpne porter i routeren på www.portforward.com, men jeg tviler på at det er der problemet ligger. En kompis av meg hadde et lignende problem en gang. Da var det telenor som hadde blokkert steam.. 6248584[/snapback] Hva gjor han da? ringte til dem og sa den ikke skulle blokke det? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Okei. Du finner fine guider til hvordan du kan åpne porter i routeren på www.portforward.com, men jeg tviler på at det er der problemet ligger. En kompis av meg hadde et lignende problem en gang. Da var det telenor som hadde blokkert steam.. 6248584[/snapback] Hva gjor han da? ringte til dem og sa den ikke skulle blokke det? 6249462[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 ringte til telenor nå, det var ingenting på blokkeringen der.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 men altså.. Du får 3 til 4 meldinger om connection problems? funker det etter disse? Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 men altså.. Du får 3 til 4 meldinger om connection problems? funker det etter disse? 6254045[/snapback] Ja, det gjør det.. Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 kom meg inn på ruteren vår men såg ikke noe spessiellt der da.. brannmuren der va av *hmhm* Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hvis problemet er at routeren blokkerer steam, blir du nødt til å åpne portene steam kjører på. Men jeg tror nok ikke problemet ligger der. Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 hvor trur du probleme ligger da? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg veit ikke.. Men hvis dette skjer rett etter oppstarten av systemet, kan det hende at noen filer, som er nødvendig for steam, ikke har rukket å starte enda. Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 det kan jo ikke være det.. Det funker jo fint med kompiser Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 De kan ha raskere datamaskin enn deg. Ikke nødvendigvis hvor gode komponentene dine er, men eventuelle spyware. At du har mange programmer i oppstartsektoren kan også forsinke oppstarten av et program. Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 also.. når jeg er på LAN, når jeg tar med min datamaskin opp til de da funker det fint. ikke noe med min maskin nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå