Gammal-D Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Lurte bare på hva dere synes om den "nye" musa mi? Bilder: http://home.no.net/dvingen/images/ Den er ikke så SYKT modda, men når jeg får kjøpt meg MS IntelliMouse 3.0, da blir det saker da! ______________ David Vingen Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Grei nok den, men har du plukket den helt fra hverandre før du lakkerte den? Syntes fargen så veldig ujevn ut i sprekkene nemlig. Har lakkert mus jeg også, plukket fra hverandre alle delene og sprayet på mange lag, pluss en haug med klarlakk oppå til slutt. Ingen helligdager, fin finish osv.. hiver ut bilder av hele min nye pc etter hvert :smile: Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Så grei ut den, såpass "closeup" bilder avslører jo det meste. Som nevnt klarlakk i "ørten" omganger er en god ide... Lenke til kommentar
Gammal-D Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Plukka musa helt fra hverandre, ja. Jeg har polert musa, og en del av polermiddelet sitter igjen i sprekkene(som dere sikkert ser). Har bare hatt på to lag med klarlakk (biltema saker ), men jeg synes det var nok. Bildene viser det ikke særlig godt, men den er ganske "shiny". Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Polere faktisk.. ikke dumt, men musa mi ble shiny med bare klarlakk også den. (Ikke sikkert at regn preller av på samme måte på min som på din polerte da) Biltema-lakk er billig, men funker som f** :smile: Barbert mus er best da Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Liker barbert mus jeg og men slikker **** ikke på datamusa mi :smile: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 08:08, skrev Krishell:Liker barbert mus jeg og men slikker **** ikke på datamusa mi :smile: Ja, men det er bra. Da gjør du det Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Blir det lett fettmerker? Må du rengjøre den ofte for at den skal beholde sitt vakre ytre? :smile: Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 12:28, skrev Thomas Hansen:Blir det lett fettmerker? Må du rengjøre den ofte for at den skal beholde sitt vakre ytre? :smile: Bare om du er av den typen som spiser pizza, chips ol. mens du hammrer på datamaskinen.. Lenke til kommentar
Gammal-D Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 13:08, skrev TheMatrix:Bare om du er av den typen som spiser pizza, chips ol. mens du hammrer på datamaskinen.. Hehe. Nemlig. Det setter visst ikke særlig med merker ser det ut til... (har testa ) Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 dvingen, brukt sprit tusj eller? ser sånn ut for meg, men kan hende det er den ekstremt dårlige skjermen min som disser meg fete greier med moddet mus :smile: Lenke til kommentar
Gammal-D Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Er du gal eller!?!? Det er ekte biltema kvalitets lakk!!! Er nok skjermen som disser deg, ja... hehe. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 hehe, jeg syns det så ut som sprittusj jeg også, og jeg har BRA skjerm..:smile: Ikke bruk biltema lakk, bruk Quick, noe av det beste Lenke til kommentar
trd374 Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Likte modd'en. Har tilleggstips til de som synes tastene blir litt glatte når de lakkeres: strø litt sukker på taktiske områder (finns vel ikke mer frustrerende ting ved fps-spill enn å gli på taster eller mus)som f.eks fingertupp-områdene - etter lakkering. Etter at lakken er herdet vasker du bort sukkerkornene med vann = ru overflate. Har brukt metoden da jeg støpte surfebrett - funket fint der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Nice. Greit å personliggjøre sine eiendeler ja. Piffer opp litt mellom om deg og musa da :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå