Gå til innhold

Lakkert mus =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei nok den, men har du plukket den helt fra hverandre før du lakkerte den? Syntes fargen så veldig ujevn ut i sprekkene nemlig.

Har lakkert mus jeg også, plukket fra hverandre alle delene og sprayet på mange lag, pluss en haug med klarlakk oppå til slutt. Ingen helligdager, fin finish osv.. hiver ut bilder av hele min nye pc etter hvert :smile:

Lenke til kommentar

Plukka musa helt fra hverandre, ja. Jeg har polert musa, og en del av polermiddelet sitter igjen i sprekkene(som dere sikkert ser). Har bare hatt på to lag med klarlakk (biltema saker :grin:), men jeg synes det var nok. Bildene viser det ikke særlig godt, men den er ganske "shiny".

Lenke til kommentar

Likte modd'en. Har tilleggstips til de som synes tastene blir litt glatte når de lakkeres: strø litt sukker på taktiske områder (finns vel ikke mer frustrerende ting ved fps-spill enn å gli på taster eller mus)som f.eks fingertupp-områdene - etter lakkering. Etter at lakken er herdet vasker du bort sukkerkornene med vann = ru overflate. Har brukt metoden da jeg støpte surfebrett - funket fint der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...