NoNamed Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 er det mulig og bruke bare vannkjøling i en pc? (utenom viften i strømforsyningen da...for den må vel være der) og luftkjling...da trenger jeg bare en vifte på cpu`en og en i kabinettet...ikkesant? hvilke vifter/kjølepasta/osv hvilke vannkjøling Lenke til kommentar
Flame Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Hva du enn gjør, styr unna GlobalWin WBK38 som jeg har i min maskin. Riktignok gjør den en god jobb med å holde prosessoren på 1,4 ghz kjølig - men den bråker mer enn en støvsuger. Jeg kan f.eks. ikke snakke i telefonen like ved maskinen. Det verste er at lyden fra den er ganske høyfrekvent i forhold til andre vifter. Jeg er naturligvis på jakt etter en ny vifte. Finner jeg ikke en som passer snart, setter jeg min gamle 500 mhz tilbake i maskinen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 sjekk http://www.dwpg.com En norsk fyr som har nesten bare vannkjøling... Burde kanskje gi deg noen ideer... =) Lenke til kommentar
Stone Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Kjøp en papst vifte til Globalwin en din, eller monter på en Rheostat, den gjør at du kan regulere hastigheten på viften. Fås tak i hos Microplex.. Kjøpt rheostat til min Black Label Delta :wink: Stein-O Lenke til kommentar
Borf Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 globalwin 38 vifter bråker alt for lite, eg har ein fop38 i maskino, og det er ikje nok bråk, eg høyrer ikkje at pc`en er på overalt i huse Lenke til kommentar
Stone Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 LOL! :wink: Kjøp 120mm Ystech viftene fra 3Dfxcool, de rocker, bråker no for jævli, men kjøler som fan!! BTW Hvordan klarer du å tenke ved siden av en FOP38 vifte?! Hørselsvern, headsett, høy musikk, eller nedsatt hørsel?! Stein Lenke til kommentar
Borf Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 det går fint å tenke med ein fop38, med musikk på så merker ein det ikkje så godt, har blit vant med det :smile: Lenke til kommentar
hmm Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 sier bare en ting CGK760 - Kjøler for Duron/Thunderbird (SocketA) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå