Gå til innhold

hodetelefoner til slvr L7

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Etter litt googling så fant jeg ut at Motorola vil lage hodetelefoner som støttes vi Bluetooth, altså du kan ikke bruke dine egene hodetelefoner :(

Fant også ut at det går IKKE ann å kjøre en 3.5mm sterojack via USB! Telefonen støtter desverre ikke dette..

Er flere som har testet dette uten at det har funket, så nå på ebay at dem solgte en omformer til 3.5mm ... Der står det at det skla funke men tviler!

Fant forresten det du trenger på ebay.

b9_1_b.JPG

Du finner denne HER!

Budet står på : 68$ som er sånn ca. 441,22 KR

Fant også en til som skal fungere

SYN1301.jpg

Du finner denne HER!

Budet står på : 9.99$ som er sånn ca. 63,95 KR

Lykke til :)

Endret av eikum
Lenke til kommentar

Hey ya..

Sånn ligger det ann; de pluggene man får kjøpt på eBay for et par dollar fungerer, MEN lyden blir utrolig lav fordi den ikke har innebygd forsterker, dermed begrenses bruksområdet til ting som har fortserker, f. eks hvis du skal koble mobilen til cd-spiller, bilen osv..

Den originale headsetpluggen beregna for L7, og som fungerer utmerket er den som selges på www.cingular.com for omtrent 20 dollar..greia der er at de ikke sender ut av USA, så du må ha noen kjenninger i USA som kan sende deg pluggen i posten. Denne pluggen har innebygd forsterker.

Jeg har begge pluggene, så jeg vet at den fra Cingular funker..brukern hver dag..

Lyden er bra når jeg bruker mine koss portapro!

Og om noen trenger en plug som bare funker sammen med tilkoblingsenheter med forsterker, så selger jeg gjerne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...