minotir Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hei. Når jeg spiller WoW (World of Warcraft) og jeg skal levere et quest så kommer av og til Blåskjermen og tar meg. Jeg fikk denne error rapporten: <se bilde> jeg har reinstallert WoW, satt dataen nære vinduet for mer kjøling, formatert maskina. hva skal jeg gjøre? Specs: ATI Radeon 9600 Pro 256 mb Msi KT6V series 1028 mb ram (crucial tror jeg) Amd Athlon 2600XP 1,84 Ghz Maxtor 160 gig Seagate 120 gig (windows ligger på denne) plis hjelp meg! Endret 6. juni 2006 av minotir Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei! Jeg ser ikke noe bilde, men jeg kommer likevel med noen forslag. Sjekk pcen for virus og spyware. Prøv nye skjermkortdrivere. Hvilken strømforsyning har du? Sjekk at cpu og skjermkort har ok temperatur. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Husker jeg mistet internett og måtte reboote pcn etter quest, da fikk jeg blåskjerm. men fikset seg da jeg fikk noe hjelp her at jeg måtte gjøre om i nettverks kortet på checksum offload. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Husker jeg mistet internett og måtte reboote pcn etter quest, da fikk jeg blåskjerm.men fikset seg da jeg fikk noe hjelp her at jeg måtte gjøre om i nettverks kortet på checksum offload. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil. 6249691[/snapback] hvordan gjør du dette? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 oppdatert med bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå