MadsFN Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har lyst til å smake ingefærøl. Dette er på grunn av at en i klassen hadde smakt ingefærøl i Amerika. men jeg lurer på om dette selges i norge og isåfall hvor? jeg bor i Sokndal sør i Rogaland så helst så nærme der som mulig takker for alle svar Lenke til kommentar
valentino Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Sjekk i matbutikkene i nærheten av deg. Det skal stå med den andre brusen. Slik jeg har forstått det er det spesielt godt salg på ingefærøl runt juletider, men skal ikke garantere at det er rett. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 I Trøndelag er dette forbruksvare nr. 1, har jeg fått inntrykk av Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er det ikke ingefærøl over alt i alle matbutikker da? =/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er det ikke ingefærøl over alt i alle matbutikker da? =/ 6247583[/snapback] Var det og trudde. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ingefærøl får man da kjøpt overalt. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det står jo tilogmed "INGERFÆRØL" på flasken. Produseres av Grans tror jeg. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Og det er forøvrig ikke alkohol i og smaker piss. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 det selges ikke her tror jeg jeg må rundt å spør isåfall Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Sjekka grundig gjennom skapene til de store kjedene? Rema, Kiwi, Rimi, Coop osv. At en lokal kolonial ikke har det er jo nesten en selvfølge. Selv klarer jeg ikke tanken på det. Hadde en stygg opplevelse for et par tre år siden. Var i Finland, og jeg kjøpe to glassflasker med "Sweppes(?) Ginger Ale", som jeg selvfølgelig drakk ganske fort. Hvilket resulterte i flytende avføring, og oppkast. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det er mulig kompisen din har smakt en mer brusaktig "Ginger Ale" I motsetning til norsk ingefærøl, smaker det godt, litt som sprite kanskje. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Sjekka grundig gjennom skapene til de store kjedene? Rema, Kiwi, Rimi, Coop osv. 6248110[/snapback] vi har bare Spar, Coop (den gule varianten) og Rimi Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Den finnes over hele Norge i alle dagelivare butikker. Det er mer som en brus-ting, og ikke øl... Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 jeg vet det Larzemannen og jeg var i Oslo med skolen fra tirsdag til fredag. Jeg fant det på Meny på Oslo City Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Og hva syns du om smaken? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Haha, en gang ble jeg nesten nektet å kjøpe ingefærøl på butikken og måtte vise kassadama at det var alkoholfritt før jeg fikk kjøpt. :!: Lenke til kommentar
orginal Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Ingeførl som jeg kjenner det er helt vanlig brus, lik champagnebrus og den brune julebrusen, men blir det noe av det samme som å si at øl er vørterøl? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 De har da det i alle dagligvare-butikker? Ikke at jeg drikker det, men tror ikke det er noe sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå