Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei. Såg på ei torrentside for litt siden at det eksisterte et webcam server program som kjørt ei bakgrunnen på PCen når du slo den på, slik at folk med "viewer" programmet bare kan starte det og trykke inn IP addressen til serverem og da se webcameraet.

det skal ikkje vises på system tray elns. være helt usynelig. Noen som vet om et slikt program? finner det ikkje igjen :(

PC: det er ikkje mørke hensikter med programmet. bar emeg å en kamerat som skla teste det ut, å lage et slik skjult camera program mot en. :p (noe som er fult lovlig)

Hvis du vet om et slikt program, å ikkje ønsker å dele det med offentligheten, kan du sende det på PM til meg :)

Eller noen som vet om det er lett å programere en slik server/viewer løsning?

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC: det er ikkje mørke hensikter med programmet. bar emeg å en kamerat som skla teste det ut, å lage et slik skjult camera program mot en. (noe som er fult lovlig)

Umm, egentlig ikke, du må ha tillatelse fra datatilsynet for å sette opp overvåkningskamera.

Lenke til kommentar
PC: det er ikkje mørke hensikter med programmet. bar emeg å en kamerat som skla teste det ut, å lage et slik skjult camera program mot en.  (noe som er fult lovlig)

Umm, egentlig ikke, du må ha tillatelse fra datatilsynet for å sette opp overvåkningskamera.

6248047[/snapback]

da aaaa.

Lenke til kommentar
Hva er det du prøver å si?

6248582[/snapback]

eg prøver å si at hvorfor følge regler og lover hele tiden? alle har vel hatt det morro en gang eller to uten å gjort alt nøyaktig etter norges lover.

Men la oss si no da, at eg har kontaktet, eller skal kontakte datatilsynet. og får tillatelse til å drive skjult kamera...

Noen som har ideer? har google litt, men ingenting å finne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...