Bøgge Bakken Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Har solgt en PC til en Kamerat som jeg i dag skulle sette inn et GeForce2 MX kort i. Problemet er at kortet jeg tok ut har en annen form en GeForce2 kortet. GeForce2 kortet har 2 hakk i seg slik at man for 3 tapper med kontakter, mens ikke har noen hakk. Kan jeg bruke dette GeForce2 kortet på denne maskinen eller vilhele sulamitten ta kvelden vis jeg putter den nedi?? Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 hva tror du grunnen til at det er forskjellig form? kanskje at man ikke skal putte i andre kort? hvordan pc er det snakk om? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 En Dell maskin med AMd Duron. Kortet passer nedi siden AGP slotten ikke har noen hakk. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Tja...enten så er det et AGP-kort eller så er det et PCI-kort. Er litt i tvil om hva kortet ditt er, men her er ihvertfall et vanlig AGP-kort : Om du får AGP-kort uten "hakk" er jeg i tvil om.... :???: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 15:20, skrev JarleW:Tja...enten så er det et AGP-kort eller så er det et PCI-kort. Er litt i tvil om hva kortet ditt er, men her er ihvertfall et vanlig AGP-kort :Om du får AGP-kort uten "hakk" er jeg i tvil om.... :???: Det som sto i maskinen hadde ingen hakk, mens GeForce2 kortet har 2 hakk som det korte du viser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå