Thor. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Når jeg trykker alt+ numpad kombinasjon så kan jeg få mange rare tegn. Hvilken ligner mest på "å"? Kan ta noen eksempel ↓ǧ☼Ȉ4ȂǦʒϙξNJ Endret 5. juni 2006 av Thor. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Den gikk ikke... feil tekstformat. Noe som ligner på en å da? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jo da, alt+0229 gir å. Er du sikker på at skrifttypen har æøå? Hvilket program er dette? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Det er et gratis online spill som heter maple. Der får jeg ikke frem å ingame. Finnes det andre tegn som ligner? Kanskje en liste over alle tegnene jeg kan få med alt tastekombinasjonene. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du finn ein oversikt over alle teikna under "tegnkart" (Start>Alle programmer>Tilbehør>Systemverktøy>Tegnkart) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Finner jeg alt kommandoene der og? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Trykker du på eit teikn står kommandoen nederst i høgre hjørne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå